Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline powiększyła się na wiosnę o sześć nowych serwisów. Tym samym łączny zasięg sieci osiągnął ponad milion trzysta tysięcy użytkowników.
Rozwijana przez dom mediowy Cormedia sieć BUDOWNICTWOonline jest poświęcona tylko budownictwu. Tworzy ją obecnie ponad dwadzieścia witryn adresowanych do wszystkich internautów zainteresowanych prywatnie lub zawodowo budową, remontem lub sprzedażą domu/mieszkania, aranżacją wnętrz czy też ogrodów. Boom budowlany w Polsce sprawia, że tego typu serwisy cieszą się nieustającą popularnością zarówno użytkowników, jak i reklamodawców.
Sześć nowych witryn, które dołączyły do sieci to:
Nieruchomosci.inwestycje.pl oraz Mapa.inwestycje.pl – witryny rozwijane przez serwis Inwestycje.pl. Pierwszy z serwisów zawiera ponad 400 000 ogłoszeń kupna/sprzedaży i wynajmu nieruchomości, a drugi jest interaktywną mapą inwestycji budowlanych w Polsce.
Homer.pl – to kolejna baza ogłoszeń z sektora nieruchomości. Serwis posiada zaawansowane metody wyszukiwania i odwiedzany jest przez blisko 100 000 użytkowników miesięcznie. Witryna funkcjonuje w trzech wersjach językowych, a blisko 10% użytkowników stanowią internauci spoza Polski.
Projekty.domow.pl – witryna ułatwia znalezienie właściwego projektu domu w Internecie oraz pracowni architektonicznej. Serwis porusza najistotniejsze problemy związane z budową własnego domu oraz zamieszcza adresy ciekawych projektów domów zachodnich pracowni projektowych.
Terazbudownictwo.pl to ogólny serwis budowlany skierowany do osób budujących własny dom. Podobną tematykę znaleźć można w serwisie Budnet.pl, który adresowany do szerokiego grona odbiorców rynku budowlanego: tak osób prywatnych, jak i profesjonalistów zajmujących się budową domów. Ostatni z nowych serwisów to Budujdobrze.pl, który tak jak dwa poprzednio wymienione traktuje szeroko o budowie domów.
„Wiosna to tradycyjnie okres wzmożonej aktywności na rynku budowlanym. Dotyczy to i osób budujących, remontujących czy kupujących nieruchomości, jak i firm, które z tą branżą są związane. Wyraźnie widać to także w realizowanych kampaniach reklamowych. Tym bardziej cieszy zwiększanie zasięgu naszej sieci tematycznej i powiększanie za sprawą witryn dostępnych informacji.” – komentuje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Obecnie BUDOWNICTWOonline tworzy ponad dwadzieścia witryn tematycznych, których łączny zasięg według Gemius Traffic wynosi milion trzysta tysięcy użytkowników miesięcznie (dane za marzec 2008).
www.cormedia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.