Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline ma największy zasięg wśród witryn w kategorii Budownictwo i Nieruchomości. Należąca do Cormedia sieć wyprzedziła między innymi IDMnet, Adnet, GazetaDOM.pl czy ARBOmedia.
Nowe dane przyniosła publikacja najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2008. Wśród internetowych biur sprzedaży w kategorii Budownictwo i Nieruchomości nastąpiła zmiana lidera.
Największy zasięg ma tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline – 1 234 209 RU (real users). Za nią kolejno w rankingu znalazły się: IDMnet (1,18 mln RU), Adnet (1,03 mln RU), GazetaDOM (0,98 mln RU), ARBOnetwork (0,59 mln RU), Onet.pl (0,21 mln RU), Wirtualna Polska (0,17 mln RU) i o2.pl (0,17 mln RU).
BUDOWNICTWOonline to internetowa sieć tematyczna, która działa w obszarze budownictwa i nieruchomości. Sieć skupia witryny poświęcone budownictwu, rynkowi nieruchomości oraz urządzaniu wnętrz. Aktualnie tworzy ją ponad 50 sprofilowanych serwisów, które łącznie generują ponad 22 miliony 555 tysięcy odsłon miesięcznie. BUDOWNICTWOonline rozwijana jest i zarządzana przez dom mediowy Cormedia.
– Rozpoczęliśmy działalność niespełna rok temu, na trudnym i wymagającym rynku, mając za rywali duże reklamowe sieci internetowe i największe w kraju portale. Przez okres tych kilku miesięcy nasz zespół wykonał tytaniczną pracę, której teraz efekty widzimy: jesteśmy pierwszym biurem sprzedaży w naszej kategorii. – mówi Iwo Gałecki, dyrektor generalny domu mediowego Cormedia.
– Decyzja aby skupić się na jednej branży i budować sieć tematyczną poświęconą budownictwu i nieruchomościom była przemyślana. Przekonaliśmy do siebie witryny i klientów. Zainteresowanie reklamodawców jest coraz większe, bo wachlarz marek i produktów, które można reklamować na naszych stronach jest bardzo interesujący. Docieramy do bardzo, ale to bardzo atrakcyjnego pod względem reklamowym użytkownika Internetu. – dodaje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
BUDOWNICTWOonline finalizuje rozmowy z nowymi witrynami, które wkrótce dołączą do sieci. Modyfikowana jest także oferta reklamowa – przygotowywane są nowe produkty reklamowe, zarówno te zasięgowe jak i specjalistyczne. W najbliższym czasie Cormedia planuje rozpocząć dużą akcję rekrutacyjną.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.