BUDOWNICTWOonline nowym liderem wśród biur sprzedaży

Opublikowano: 27 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline ma największy zasięg wśród witryn w kategorii Budownictwo i Nieruchomości. Należąca do Cormedia sieć wyprzedziła między innymi IDMnet, Adnet, GazetaDOM.pl czy ARBOmedia.
Nowe dane przyniosła publikacja najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2008. Wśród internetowych biur sprzedaży w kategorii Budownictwo i Nieruchomości nastąpiła zmiana lidera.

Największy zasięg ma tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline – 1 234 209 RU (real users). Za nią kolejno w rankingu znalazły się: IDMnet (1,18 mln RU), Adnet (1,03 mln RU), GazetaDOM (0,98 mln RU), ARBOnetwork (0,59 mln RU), Onet.pl (0,21 mln RU), Wirtualna Polska (0,17 mln RU) i o2.pl (0,17 mln RU).

BUDOWNICTWOonline to internetowa sieć tematyczna, która działa w obszarze budownictwa i nieruchomości. Sieć skupia witryny poświęcone budownictwu, rynkowi nieruchomości oraz urządzaniu wnętrz. Aktualnie tworzy ją ponad 50 sprofilowanych serwisów, które łącznie generują ponad 22 miliony 555 tysięcy odsłon miesięcznie. BUDOWNICTWOonline rozwijana jest i zarządzana przez dom mediowy Cormedia.

– Rozpoczęliśmy działalność niespełna rok temu, na trudnym i wymagającym rynku, mając za rywali duże reklamowe sieci internetowe i największe w kraju portale. Przez okres tych kilku miesięcy nasz zespół wykonał tytaniczną pracę, której teraz efekty widzimy: jesteśmy pierwszym biurem sprzedaży w naszej kategorii. – mówi Iwo Gałecki,  dyrektor generalny domu mediowego Cormedia.

– Decyzja aby skupić się na jednej branży i budować sieć tematyczną poświęconą budownictwu i nieruchomościom była przemyślana. Przekonaliśmy do siebie witryny i klientów. Zainteresowanie reklamodawców jest coraz większe, bo wachlarz marek i produktów, które można reklamować na naszych stronach jest bardzo interesujący. Docieramy do bardzo, ale to bardzo atrakcyjnego pod względem reklamowym użytkownika Internetu. – dodaje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.

BUDOWNICTWOonline finalizuje rozmowy z nowymi witrynami, które wkrótce dołączą do sieci. Modyfikowana jest także oferta reklamowa – przygotowywane są nowe produkty reklamowe, zarówno te zasięgowe jak i specjalistyczne. W najbliższym czasie Cormedia planuje rozpocząć dużą akcję rekrutacyjną.

www.budownictwoonline.pl

Hanna LaskowskaBUDOWNICTWOonline nowym liderem wśród biur sprzedaży

Podziel się!

O autorze

hania