Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest autor bloga Kominek.in oraz Kominek.tv. W ramach tej współpracy Kominek wyjedzie do USA, skąd przez miesiąc będzie zdawał relacje ze swojej podróży oraz będzie aktywnie komunikował się z fanami marki poprzez media społecznościowe, dając im możliwość wpływania na ostateczny kształt podróży.
Głównymi kanałami komunikacyjnymi będą: fan page Burger King Polska, profil Burger King na You Tube oraz blog Kominek.in. Budżet projektu wynosi 100 tysięcy złotych. „Kominek, od wielu lat obecny w polskiej blogosferze, wielokrotnie udowadniał, że nieobce jest mu hasło marki Burger King – Have It Your Way – mówi Daniel Kasper, Brand President marki Burger King w Polsce. – Kominek jest fanem Burger King, choć już nie raz pokazał, że nie jest wobec marki absolutnie bezkrytyczny. Pasuje do charakteru Kinga w 100% i dlatego właśnie jest według nas najlepszą osobą do roli ambasadora naszej marki.”
Kominek wyjedzie do USA 16 września i przez cały czas trwania podróży jego relacje z kraju, w którym narodził się Whopper, flagowy produkt Burger King, będą głównym tematem fan page Burger King Polska na Facebooku. Fani Burger King i Kominka będą mogli aktywnie brać udział w kampanii, decydując o przebiegu wyprawy. Dla najbardziej aktywnych fanów Burger King przewiduje konkursy i nagrody.
Ogłoszenie chęci współpracy z tajemniczym blogerem oraz ujawnienie budżetu akcji wzbudziło wiele komentarzy oraz emocji. Pojawiło się wiele wpisów oraz informacji, które miały potwierdzać, że wybranym blogerem jest np. Michał Górecki, który zmienił opis swojego doświadczenia w profilu na GoldenLine oraz został bohaterem fanpage’a „To Michał Górecki jest tym blogerem, który dostał 100 000 PLN”. Wśród innych kandydatów często wymieniani byli Marcin Balawejder, Artur Kurasiński, Maciek Budzich czy Paweł Tkaczyk.
„Cała kampania ma charakter eksperymentu. Nasz pomysł opiera się na pokazaniu charakteru marki poprzez akcję opartą na działaniach social media, z dużym naciskiem na interaktywność i uczestnictwo w akcji fanów marki. Co ważne, wynikami kampanii będziemy się dzielić, co mamy nadzieję, będzie pomocne także dla innych marek w planowaniu akcji w tak nowym medium, jakim są platformy społecznościowe” – mówi Anna Robotycka z faceADDICTED, agencji realizującej projekt.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.