Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest autor bloga Kominek.in oraz Kominek.tv. W ramach tej współpracy Kominek wyjedzie do USA, skąd przez miesiąc będzie zdawał relacje ze swojej podróży oraz będzie aktywnie komunikował się z fanami marki poprzez media społecznościowe, dając im możliwość wpływania na ostateczny kształt podróży.
Głównymi kanałami komunikacyjnymi będą: fan page Burger King Polska, profil Burger King na You Tube oraz blog Kominek.in. Budżet projektu wynosi 100 tysięcy złotych. „Kominek, od wielu lat obecny w polskiej blogosferze, wielokrotnie udowadniał, że nieobce jest mu hasło marki Burger King – Have It Your Way – mówi Daniel Kasper, Brand President marki Burger King w Polsce. – Kominek jest fanem Burger King, choć już nie raz pokazał, że nie jest wobec marki absolutnie bezkrytyczny. Pasuje do charakteru Kinga w 100% i dlatego właśnie jest według nas najlepszą osobą do roli ambasadora naszej marki.”
Kominek wyjedzie do USA 16 września i przez cały czas trwania podróży jego relacje z kraju, w którym narodził się Whopper, flagowy produkt Burger King, będą głównym tematem fan page Burger King Polska na Facebooku. Fani Burger King i Kominka będą mogli aktywnie brać udział w kampanii, decydując o przebiegu wyprawy. Dla najbardziej aktywnych fanów Burger King przewiduje konkursy i nagrody.
Ogłoszenie chęci współpracy z tajemniczym blogerem oraz ujawnienie budżetu akcji wzbudziło wiele komentarzy oraz emocji. Pojawiło się wiele wpisów oraz informacji, które miały potwierdzać, że wybranym blogerem jest np. Michał Górecki, który zmienił opis swojego doświadczenia w profilu na GoldenLine oraz został bohaterem fanpage’a „To Michał Górecki jest tym blogerem, który dostał 100 000 PLN”. Wśród innych kandydatów często wymieniani byli Marcin Balawejder, Artur Kurasiński, Maciek Budzich czy Paweł Tkaczyk.
„Cała kampania ma charakter eksperymentu. Nasz pomysł opiera się na pokazaniu charakteru marki poprzez akcję opartą na działaniach social media, z dużym naciskiem na interaktywność i uczestnictwo w akcji fanów marki. Co ważne, wynikami kampanii będziemy się dzielić, co mamy nadzieję, będzie pomocne także dla innych marek w planowaniu akcji w tak nowym medium, jakim są platformy społecznościowe” – mówi Anna Robotycka z faceADDICTED, agencji realizującej projekt.
Wpisy promowane
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
- Jak dokonać odpowiedniego wyboru? Pośrednictwo kredytowe na miarę naszych oczekiwań!Decyzja dotycząca zaciągnięcia kredytu nie należy do najłatwiejszych. Zwłaszcza jeśli nie posiadamy odpowiedniej wiedzy w tym zakresie. W takiej sytuacji, ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.