Serwis Ceneo.pl zajął pierwsze miejsce w rankingu sklepów internetowych tygodnika „Wprost” w kategorii porównywarki cen.
Dziennikarze „Wprost” poddali ocenie 233 firmy, w tym 20 porównywarek. Wszystkie badane firmy pogrupowano w 12 kategorii: biura podróży, sport i turystyka, odzież i bielizna, zdrowie i uroda, elektronika użytkowa, broń i militaria, tylko dla dorosłych, komputery i software, film oraz porównywarki cen. Punkty przyznano w dwóch kategoriach: funkcjonalność (75%) oraz ergonomia (25%). Autorzy rankingu założyli, ze na funkcjonalność składają się: asortyment, informacje o produkcie, sposoby i warunki dostawy, dostępne sposoby płatności, metody kontaktu z klientem, mapa serwisu, bonusy, komentarze i inne dodatki, na ergonomię zaś: łatwość dotarcia do informacji, grafika, przejrzystość oraz budowa.
Maksymalna ilość punktów, jakie można było zdobyć, wynosiła 100. Zdobywając aż 84,5 z nich, Ceneo po raz trzeci prześcignęło swoich konkurentów.
Ostatni rok był dla nas bardzo pracowity i cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny otrzymaliśmy to prestiżowe wyróżnienie. – mówi Łukasz Zych Członek Zarządu Ceneo.pl – Cieszy nas ono tym bardziej, że w ostatnich miesiącach rynek porównywarek znacznie się zagęścił, a konkurencja jest bardzo aktywna. Ranking pokazał jednak, że pozycjom liderów ciężko będzie zagrozić. – dodaje.
Ceneo we wrześniu 2007 roku odwiedziło 2,5 mln użytkowników. Porównywarka współpracuje z 700 sklepami internetowymi, a na swoich stronach prezentuje informacje o 2 milionach cen produktów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.