Ceneo najlepszą porównywarką w rankingu „Wprost”

Serwis Ceneo.pl zajął pierwsze miejsce w rankingu sklepów internetowych tygodnika „Wprost” w kategorii porównywarki cen.
Dziennikarze „Wprost” poddali ocenie 233 firmy, w tym 20 porównywarek. Wszystkie badane firmy pogrupowano w 12 kategorii: biura podróży, sport i turystyka, odzież i bielizna, zdrowie i uroda, elektronika użytkowa, broń i militaria, tylko dla dorosłych, komputery i software, film oraz porównywarki cen. Punkty przyznano w dwóch kategoriach: funkcjonalność (75%) oraz ergonomia (25%). Autorzy rankingu założyli, ze na funkcjonalność składają się: asortyment, informacje o produkcie, sposoby i warunki dostawy, dostępne sposoby płatności, metody kontaktu z klientem, mapa serwisu, bonusy, komentarze i inne dodatki, na ergonomię zaś: łatwość dotarcia do informacji, grafika, przejrzystość oraz budowa.

Maksymalna ilość punktów, jakie można było zdobyć, wynosiła 100. Zdobywając aż 84,5 z nich, Ceneo po raz trzeci prześcignęło swoich konkurentów.

Ostatni rok był dla nas bardzo pracowity i cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny otrzymaliśmy to prestiżowe wyróżnienie. – mówi Łukasz Zych Członek Zarządu Ceneo.pl – Cieszy nas ono tym bardziej, że w ostatnich miesiącach rynek porównywarek znacznie się zagęścił, a konkurencja jest bardzo aktywna. Ranking pokazał jednak, że pozycjom liderów ciężko będzie zagrozić. – dodaje.

Ceneo we wrześniu 2007 roku odwiedziło 2,5 mln użytkowników. Porównywarka współpracuje z 700 sklepami internetowymi, a na swoich stronach prezentuje informacje o 2 milionach cen produktów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top