14 lutego minął rok od uruchomienia serwisu Ceneo.pl w sieci. Przez ten okres serwis powiększył się kilkukrotnie, tak pod względem ilości współpracujących sklepów, jak i pod względem wielkości bazy porównywanych produktów. Od tego czasu z usług serwisu skorzystało ponad milion Polaków.
Serwis Ceneo.pl był doceniany i nagradzany za swoją działalność: dwukrotnie wyróżnienie przyznał mu PC World Komputer – pierwszy raz w maju’05, drugi w grudniu’05 – za 'zdecydowanie najbardziej profesjonalny i przyjazny użytkownikom serwis porównujący ceny’, Ceneo.pl został także faworytem rankingu tygodnika Wprost i portalu finansowego Money.pl(sierpień’05) w rankingu najlepszych sklepów internetowych.
Aktualnie serwis Ceneo współpracuje z ponad 160 e-sklepami, posiada 13 kategorii głównych i porównuje ponad 220 tyś. produktów.
O roku działalności serwisu mówi jego Prezes Łukasz Zych:
'Pierwszy rok naszej działalności oceniamy bardzo dobrze. Liczba współpracujących sklepów rośnie zgodnie z założeniami, a Internauci coraz częściej powracają na nasze strony w celu porównywania cen, produktów a przede wszystkim dokonywania zakupów w sklepach współpracujących z Ceneo. Cieszy nas ogromnie tak dobre przyjęcie serwisu w środowisku internetowym – oraz fakt, że kategoria serwisu 'Porównywarka cen’ – zaczyna funkcjonować w świadomości polskich Internautów’.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.