14 lutego minął rok od uruchomienia serwisu Ceneo.pl w sieci. Przez ten okres serwis powiększył się kilkukrotnie, tak pod względem ilości współpracujących sklepów, jak i pod względem wielkości bazy porównywanych produktów. Od tego czasu z usług serwisu skorzystało ponad milion Polaków.
Serwis Ceneo.pl był doceniany i nagradzany za swoją działalność: dwukrotnie wyróżnienie przyznał mu PC World Komputer – pierwszy raz w maju’05, drugi w grudniu’05 – za 'zdecydowanie najbardziej profesjonalny i przyjazny użytkownikom serwis porównujący ceny’, Ceneo.pl został także faworytem rankingu tygodnika Wprost i portalu finansowego Money.pl(sierpień’05) w rankingu najlepszych sklepów internetowych.
Aktualnie serwis Ceneo współpracuje z ponad 160 e-sklepami, posiada 13 kategorii głównych i porównuje ponad 220 tyś. produktów.
O roku działalności serwisu mówi jego Prezes Łukasz Zych:
'Pierwszy rok naszej działalności oceniamy bardzo dobrze. Liczba współpracujących sklepów rośnie zgodnie z założeniami, a Internauci coraz częściej powracają na nasze strony w celu porównywania cen, produktów a przede wszystkim dokonywania zakupów w sklepach współpracujących z Ceneo. Cieszy nas ogromnie tak dobre przyjęcie serwisu w środowisku internetowym – oraz fakt, że kategoria serwisu 'Porównywarka cen’ – zaczyna funkcjonować w świadomości polskich Internautów’.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.