Biuro Reklamy Gadu Gadu S.A. przejmuje obowiązki reklamowe serwisów należących do grupy Allegro. Obecnie sprzedaje już powierzchnię reklamową w Ceneo.pl, a kolejne serwisy oczekują na włączenie ich do portfolio.
„Nasza współpraca jest naturalnym efektem poszukiwania synergii w grupie kapitałowej. Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneo doszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to Gadu-Gadu posiada największe kompetencje w zakresie sprzedaży reklam, najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie przejęcie obsługi Ceneo w tym zakresie przez Biuro Reklamy Gadu Gadu. Mamy nadzieję, że dzieki temu zarówno Ceneo jak i nasi klienci będą usatysfakcjonowani.” – komentuje Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy Gadu-Gadu S.A.
Równie pozytywnie wypowiada się na ten temat Łukasz Zych, członek Zarządu Ceneo S.A. – „Decyzja o współpracy z Gadu-Gadu jest naturalnym krokiem wykorzystującym synergię pomiędzy spółkami. Jesteśmy przekonani, że dzięki możliwościom sprzedażowym, jakie posiada Biuro Reklamy Gadu-Gadu, współpraca wpłynie na zwiększenie udziału grupy w polskim rynku reklamy on-line.”
Włączenie Ceneo.pl, a w przyszłości kolejnych marek grupy Allegro, do portfolio Biura Reklamy GG jest naturalnym krokiem w dalszej synergii działań obu spółek, które należą do międzynarodowego koncernu Naspers Limited.
W grudniu 2007 Naspers został właścicielem Gadu-Gadu S.A., a w marcu 2008 firmy Tradus, właściciela Allegro.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.