Firma ClickAd została nowym partnerem handlowym SARE. Współpraca oznacza włączenie SARE – pierwszego polskiego narzędzie do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP, do oferty firmy. Umowa zawarta pomiędzy firmami stanowi rozpoczęcie długofalowej współpracy handlowej. Jest również początkiem wspólnych działań na rzecz promowania e-mail marketingu jako jednego z najsilniejszych i najefektywniejszych punktów strategii promocji on-line
„Zdecydowaliśmy się na współpracę w zakresie wykorzystywania SARE, gdyż jako pierwsze rozwiązanie tego typu pozwala nam ono na przeprowadzanie kompleksowych kampanii mailingowych. Jest to uzupełnieniem dotychczasowej oferty mailingowej proponowanej przez portale i strony tematyczne. SARE daje możliwość szybkiego przygotowania kampanii oraz bieżącej obserwacji jej przebiegu. Bezpośrednia kontrola nad realizacją działań, jak również szczegółowość dostarczanych przez system raportów były dla nas kluczowe przy wyborze oprogramowania. Uważamy, że SARE to krok naprzód w pomiarze i optymalizacji kampanii mailingowych.” – powiedział Tomasz Wileński sales director ClickAd.
„Bardzo cieszy nas wciąż rosnące zainteresowanie SARE. Mamy nadzieję, że już wkrótce sfinalizujemy kolejne umowy z partnerami zainteresowanymi wdrażaniem najnowszych rozwiązań w dziedzinie e-mail marketingu. Współpraca z firmą ClickAd to dowód na słuszność podejmowanych dotychczas działań i skuteczność tego narzędzia. Naszym celem jest spójne połączenie sprzedaży z edukacją odbiorców SARE. Chcemy pokazać, że e-mail marketing może przynosić pozytywne efekty w działaniach wykorzystujących pocztę elektroniczną i być zdecydowaną, zgodną z prawem kontrą dla spamu. Dzięki nieustającym zapytaniom mamy szansę ciągłego rozwoju i udoskonalania naszych rozwiązań bazując na sugestiach użytkowników. Dostosowujemy SARE do wymagań rynku zachowując przy tym najwyższe standardy światowe.” – powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia, producenta SARE.
Z SARE korzystają już: Reporter, GTFI, Peugeot Polska, Fundacja Izabeli i Adama Małyszów, NOBO bar, Absolut meble biurowe, portal rybnik.com.pl oraz miesięcznik IMPACT.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.