ClickAd stawia na e-mail marketing z wykorzystaniem SARE

Opublikowano: 1 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma ClickAd została nowym partnerem handlowym SARE. Współpraca oznacza włączenie SARE – pierwszego polskiego narzędzie do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP, do oferty firmy. Umowa zawarta pomiędzy firmami stanowi rozpoczęcie długofalowej współpracy handlowej. Jest również początkiem wspólnych działań na rzecz promowania e-mail marketingu jako jednego z najsilniejszych i najefektywniejszych punktów strategii promocji on-line

„Zdecydowaliśmy się na współpracę w zakresie wykorzystywania SARE, gdyż jako pierwsze rozwiązanie tego typu pozwala nam ono na przeprowadzanie kompleksowych kampanii mailingowych. Jest to uzupełnieniem dotychczasowej oferty mailingowej proponowanej przez portale i strony tematyczne. SARE daje możliwość szybkiego przygotowania kampanii oraz bieżącej obserwacji jej przebiegu. Bezpośrednia kontrola nad realizacją działań, jak również szczegółowość dostarczanych przez system raportów były dla nas kluczowe przy wyborze oprogramowania. Uważamy, że SARE to krok naprzód w pomiarze i optymalizacji kampanii mailingowych.” – powiedział Tomasz Wileński sales director ClickAd.

„Bardzo cieszy nas wciąż rosnące zainteresowanie SARE. Mamy nadzieję, że już wkrótce sfinalizujemy kolejne umowy z partnerami zainteresowanymi wdrażaniem najnowszych rozwiązań w dziedzinie e-mail marketingu. Współpraca z firmą ClickAd to dowód na słuszność podejmowanych dotychczas działań i skuteczność tego narzędzia. Naszym celem jest spójne połączenie sprzedaży z edukacją odbiorców SARE. Chcemy pokazać, że e-mail marketing może przynosić pozytywne efekty w działaniach wykorzystujących pocztę elektroniczną i być zdecydowaną, zgodną z prawem kontrą dla spamu. Dzięki nieustającym zapytaniom mamy szansę ciągłego rozwoju i udoskonalania naszych rozwiązań bazując na sugestiach użytkowników. Dostosowujemy SARE do wymagań rynku zachowując przy tym najwyższe standardy światowe.” – powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia, producenta SARE.

Z SARE korzystają już: Reporter, GTFI, Peugeot Polska, Fundacja Izabeli i Adama Małyszów, NOBO bar, Absolut meble biurowe, portal rybnik.com.pl oraz miesięcznik IMPACT.

http://www.sare.pl

Sylwester KozakClickAd stawia na e-mail marketing z wykorzystaniem SARE

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.