ComArch S.A. , przy współpracy z agencją interaktywną Conecto, zbudował portal, który funkcjonuje w oparciu o najnowsze rozwiązanie zarządzania treścią CMS. Nowy serwis korporacyjny ComArch wyposażony jest w szereg mechanizmów interaktywnych obsługujących potencjalnych klientów, inwestorów i dziennikarzy.
W zrealizowanym projekcie ComArch dostarczył strategię i koncepcję marketingową oraz wdrożył system zarządzania treścią CMS, natomiast Conecto odpowiedzialna była za kreację i wizualizację portalu. Nowy serwis korporacyjny ComArch nawiązuje do dotychczasowego wizerunku spółki, przy jednoczesnym usprawnieniu komunikacji zewnętrznej dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi zarządzania ofertą handlową, a także dedykowanym sekcjom dla partnerów, inwestorów, klientów i mediów.
„Celem budowy nowego portalu korporacyjnego ComArch było wsparcie sprzedaży i zbudowanie wizerunku grupy poprzez jednorodną i spójną prezentację struktury organizacji, marki i oferty.” – mówi Michał Rozłucki – kierownik projektu i koordynator ds. WebMarketing ComArch S.A.
http://www.comarch.pl
http://www.conecto.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.