Platforma e-commerce PrestaShop, która obsługuje w Polsce ponad 25 tys. sklepów internetowych, dodała do swojej oferty nowe rozwiązania od fintechu Comfino. Od teraz kupujący w tych e-sklepach mogą korzystać z szerokiej gamy dopasowanych ofert płatności odroczonych lub rat.
Partnerstwo z Comfino to ważny element rozwoju PrestaShop na lokalnym rynku. Zależy nam, aby sprzedawcy wybierający naszą platformę mieli dostęp do wygodnych narzędzi ułatwiających sprzedaż online. Zróżnicowane metody płatności są obecnie kluczowe dla handlu elektronicznego. Wierzymy, że współpraca PrestaShop i Comfino przyniesie korzyści zarówno właścicielom sklepów internetowych, jak i klientom – podkreśla Mateusz Osiecki, Country Manager na Polskę w PrestaShop.Comfino działa jak wtyczka dla sklepów internetowych. Po jej zaimplementowaniu przez e-sklep, kupujący otrzymują dostęp do szeregu dedykowanych opcji zapłaty za produkty lub usługi. Dzieje się tak dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, co pozwala najlepiej dopasować proponowane metody finansowania do konkretnego klienta. Za Comfino odpowiada notowana na warszawskiej giełdzie spółka Comperia.pl SA, która uruchomiła ten fintech w 2021 roku.
Jesteśmy dumni z tego, że PrestaShop zdecydowało się na tę współpracę. Cieszymy się, że sprzedawcy zrzeszeni wokół tej wyjątkowej i międzynarodowej platformy będą mieli ułatwiony dostęp do atrakcyjnych form płatności dla swoich klientów. Nasz marketplace płatności daje dostęp do finansowania oferowanego przez różne banki i fintechy – mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA odpowiedzialny za wdrożenie Comfino.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.