Comperia.pl znalazła się w pierwszej piątce stron internetowych, z których dziennikarze najczęściej uzyskują informacje ekonomiczne i finansowe. Tak orzekli przedstawiciele mediów w najnowszym badaniu „Opinie dziennikarzy na temat banków”, przygotowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.
W dzisiejszych czasach wobec ogromnej pogoni mediów za newsem, szczególnego znaczenia nabrały portale, które oferują nie tylko najnowsze informacje, ale także przedstawiają je w rzetelny, wiarygodny i możliwie kompleksowy sposób. Porównywarka finansowa Comperia.pl w krótkim czasie stała się ważnym miejscem dla dziennikarzy, gdzie każdy o dowolnej porze dnia może uzyskać wiedzę o interesującym produkcie, samemu porównać dostępne na polskim rynku produkty, czy dokonać krótkiego zestawienia w postaci rankingu.
Comperia.pl za sprawą szerokiego spojrzenia na rynek finansów osobistych, dzięki informacjom uzyskanym bezpośrednio od banków, już kilkakrotnie stała się ciekawym źródłem informacji wywołując dyskusje mediów na ważny dla Polaków temat. Tak było miedzy innymi w kwestii spreadu walutowego, który eksperci Comperia.pl wskazali jako jeden ze sposobów stosowanych przez banki na zwiększenie swoich dochodów, czy też w przypadku zmiany sposobu wyliczania LIBORu, o którym analitycy Comperia.pl informowali jako pierwsi.
„Rezultaty badań opinii wśród mediów to dla nas ogromne wyróżnienie i powód do dumy. Po zaledwie 5 miesiącach działalności udało nam się wyprzedzić portale, które funkcjonują od wielu lat na polskim rynku finansowym. Co szczególnie, ważne tak wysokie noty wystawili nam dziennikarze, na współpracy z którymi zawsze szczególnie nam zależało” – powiedział Bartosz Michałek Prezes Zarządu Comperia.pl
Badanie „Opinia dziennikarzy na temat banków” zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia w oparciu o rozmowy z kluczowymi dziennikarzami reprezentującymi media ekonomiczne i opiniotwórcze, zarówno drukowane jak i elektroniczne. Wywiady miały miejsce w czerwcu i lipcu 2008 roku na próbie N=50 dziennikarzy. Pierwsza piątka najczęściej odwiedzanych przez dziennikarzy finansowych serwisów to: Bankier.pl, Money.pl, portal NBP oraz PR News i właśnie Comperia.pl.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.