Conecto stworzyła grę interaktywną OrlenTeamRallye, nawiązującą do startu polskiej ekipy Orlen Team w trwającym właśnie rajdzie Telefonica-Dakar. Dostępna jest ona w ramach serwisu orlenteam.pl. Gra będzie rozbudowywana pod kątem kolejnych startów polskiej załogi.
Stworzona przez Conecto realizacja odwołuje się w swojej konwencji do popularnych niegdyś 8 bitowych gier komputerowych, przeżywających ostatnio swój renesans i wykorzystywanych na przykład w grach Java dla telefonów komórkowych GSM. OrlenTeamRallye wprowadza w atmosferę rajdu i przybliża warunki panujące na poszczególnych jego etapach. Zachowane zostały specyficzne trudności, na jakie napotykają uczestnicy na trasie. Gracz musi zwracać uwagę nie tylko na czas przejazdu, ale także dbać o stan techniczny pojazdu, uzupełnianie paliwa, itp.
W trakcie gry uczestnicy mają możliwość zdobycia zaprojektowanych specjalnie na tę okazję przez Conecto multimedialnych gadżetów, takich jak interaktywny wygaszacz Orlen Team, prezentujący na pulpicie użytkownika najświeższe informacje związane z rajdem, czy skin do popularnego komunikatora Gadu-Gadu. Dla najlepszych graczy Orlen
przygotował również zestawy tradycyjnych gadżetów Orlen Teamu.
Gra promuje produkty firmy Orlen, między innymi nową linię olejów dla motoryzacji – Platinum i jednocześnie wspiera działania marketingowe związane z uczestnictwem polskiej załogi w Telefonica-Dakar. Conecto pracuje obecnie nad rozwojem swojej realizacji. W marcu odbędzie się coroczny rajd Italian Baja. Wówczas w grze powstaną kolejne etapy nawiązujące do specyficznego charakteru tej imprezy.
http://www.orlenteam.pl
http://www.conecto.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.