Conecto tworzy grę dla Orlen Team

Opublikowano: 15 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Conecto stworzyła grę interaktywną OrlenTeamRallye, nawiązującą do startu polskiej ekipy Orlen Team w trwającym właśnie rajdzie Telefonica-Dakar. Dostępna jest ona w ramach serwisu orlenteam.pl. Gra będzie rozbudowywana pod kątem kolejnych startów polskiej załogi.

Stworzona przez Conecto realizacja odwołuje się w swojej konwencji do popularnych niegdyś 8 bitowych gier komputerowych, przeżywających ostatnio swój renesans i wykorzystywanych na przykład w grach Java dla telefonów komórkowych GSM. OrlenTeamRallye wprowadza w atmosferę rajdu i przybliża warunki panujące na poszczególnych jego etapach. Zachowane zostały specyficzne trudności, na jakie napotykają uczestnicy na trasie. Gracz musi zwracać uwagę nie tylko na czas przejazdu, ale także dbać o stan techniczny pojazdu, uzupełnianie paliwa, itp.

W trakcie gry uczestnicy mają możliwość zdobycia zaprojektowanych specjalnie na tę okazję przez Conecto multimedialnych gadżetów, takich jak interaktywny wygaszacz Orlen Team, prezentujący na pulpicie użytkownika najświeższe informacje związane z rajdem, czy skin do popularnego komunikatora Gadu-Gadu. Dla najlepszych graczy Orlen
przygotował również zestawy tradycyjnych gadżetów Orlen Teamu.

Gra promuje produkty firmy Orlen, między innymi nową linię olejów dla motoryzacji – Platinum i jednocześnie wspiera działania marketingowe związane z uczestnictwem polskiej załogi w Telefonica-Dakar. Conecto pracuje obecnie nad rozwojem swojej realizacji. W marcu odbędzie się coroczny rajd Italian Baja. Wówczas w grze powstaną kolejne etapy nawiązujące do specyficznego charakteru tej imprezy.

http://www.orlenteam.pl
http://www.conecto.pl

Sylwester KozakConecto tworzy grę dla Orlen Team

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.