W styczniu 2008 roku oficjalnie rozpoczął działalność nowy dom mediowy Cormedia, specjalizujący się w planowaniu i emisji kampanii reklamowych w Internecie. Cormedia w ramach swojej działalności zajmie się również tworzeniem tematycznych sieci reklamowych.
Dom mediowy Cormedia powstał w grudniu 2007, a jego zespół tworzą osoby od wielu lat związane z reklamą internetową. Dyrektorem Generalnym firmy jest Iwo Gałecki, a funkcję Dyrektora Strategicznego pełni Karol Kowalski. Wcześniej obydwaj menedżerowie związani byli z siecią reklamy internetowej IDMnet.
Cormedia specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie oferując swoim klientom pełen zakres usług, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych już kampanii.
W ramach swojej działalności Cormedia tworzy również tematyczne sieci reklamowe. Pierwszym projektem w tym zakresie jest BUDOWNICTWOonline, specjalistyczna sieć realizująca projekty reklamowe dla branży budowlanej. W jej ramach Cormedia skupił witryny, które od lat tworzą ścisłą czołówkę wśród stron zajmujących się tematyką budowlaną.
– Sieci tematyczne to odpowiedź branży na potrzeby rynku. Specjalizacja w obrębie konkretnej tematyki i budowa oferty reklamowej w oparciu o ściśle określone witryny czy kategorie witryn gwarantuje stworzenie produktu reklamowego o znacznie wyższych parametrach niż tradycyjne rozwiązania. Poza tym sami klienci preferują celowane, bardzo precyzyjne akcje reklamowe skierowane do konkretnych grup odbiorców i coraz rzadziej zadowalają się typowymi produktami sieci horyzontalnych, które nadal bazują na dużych kampaniach zasięgowych. – mówi Karol Kowalski, Dyrektor Strategiczny firmy.
Kampanie realizowane przez Cormedia w ramach własnej sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline prowadzone są w oparciu o system adserwerowy AdOcean.
www.cormedia.pl
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.