Dom mediowy Cormedia i portal o2.pl będą współpracować w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na mocy zawartego porozumienia cztery z serwisów o2.pl wejdą w skład reklamowych sieci tematycznych tworzonych przez Cormedia.
Należące do o2.pl serwisy najdom.pl, planowo.pl i posrednio.pl wejdą w skład tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, a serwis sportfan.pl dołączy do tworzonej przez Cormedia sieci sportowej SPORTSonline.
Razem z o2.pl chcemy realizować wspólne cele marketingowe i sprzedażowe w kilku obszarach. Nasze sieci tematyczne zyskują nowe, wartościowe serwisy, a portal o2.pl dodatkowe wsparcie w obszarze sprzedaży reklamy. To dobre i nowoczesne partnerstwo. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny w Cormedia.
Prowadzona przez Cormedia reklamowa sieć tematyczna BUDOWNICTWOonline posiada w swoim portfolio 74 witryn z kategorii budownictwo i nieruchomości. Ich łączny zasięg wynosi ponad 1,6 mln użytkowników (real users) – Megapanel PBI/Gemius, 11 2008. Natomiast SPORTSonline to nowo tworzony projekt, który obejmuje witryny o tematyce sportowej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.