Dom mediowy Cormedia rozpoczął współpracę z firmą Target Press, wydawcą specjalistycznych czasopism dla branży instalatorskiej i budowlanej. Partnerstwo obejmuje obustronną sprzedaż powierzchni reklamowych oraz ścisłą współpracę operacyjną działów handlowych obydwu firm.
Target Press to wydawca specjalistycznych czasopism branżowych kierowanych do właścicieli i pracowników firm usługowych z branży elektrycznej, instalacyjnej i budowlanej. Wydawnictwo prowadzi także cztery specjalistyczne serwisy internetowe: fachowyinstalator.pl, fachowyelektryk.pl, fachowydekarz.pl oraz dachypplaskie.pl. Wszystkie te serwisy wejdą w skład tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline prowadzonej przez Cormedia.
Zawarte partnerstwo zakłada między innymi wspólną sprzedaż powierzchni reklamowych. Cormedia będzie sprzedawać reklamę na serwisach internetowych Target Press, natomiast wydawnictwo będzie pośredniczyć w sprzedaży reklamy oferowanej przez BUDOWNICTWOonline. Jednym z pierwszych wspólnych działań było przeprowadzenie przez specjalistów Cormedia szkolenia pracowników działu handlowego Target Press w zakresie reklamy online.
– Rozpoczęta z Target Press współpraca ma charakter strategiczny i jest bardzo istotna dla obu firm. Zarówno my, jak i nasz partner liczymy na efekt synergii. Nasze kompetencje i możliwości w obszarze reklamy internetowej w połączeniu z doświadczeniem Target Press na polu wydawniczym powinny zaowocować sukcesem. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.