Zgodnie z zawartą 13 kwietnia umową warunkową 100 procent udziałów CR Media S.A. w grupie radiowej Ad.point przejdzie w ręce Eurozet Sp. z o.o. CR Media Consulting SA zachowuje dotychczasowy status współpracy z grupą radiową Ad.point.
W ostatnich miesiącach CR Media S.A. prowadziła rozmowy dotyczące sprzedaży udziałów w Ad.point z kilkoma kontrahentami. Oferta przedstawiona przez Eurozet Sp. z o.o. była bardzo korzystna dla spółki i zgodna z jej dalszymi planami rozwoju na rynku mediów, co zdecydowało o sprzedaży 100 procent udziałów. Do realizacji kontraktu dojdzie pod warunkiem pozytywnego efektu due diligence i zgody UOKiK.
„Dla Grupy Eurozet ta inwestycja jest konsekwencją przedstawionej w ubiegłym roku strategii rozwoju.” – mówi Monika Bednarek, Prezes Zarządu Eurozet Sp. z o.o. – „W skład Grupy Ad.point wchodzą dwie silne marki, działające z sukcesem na lokalnych rynkach. Chcemy ten sukces rozwijać” – dodaje Monika Bednarek.
Umowie warunkowej sprzedaży towarzyszy umowa trójstronna między Ad.point, CR Media Consulting S.A. i Eurozet, na mocy której CR Media Consulting S.A. zachowuje dotychczasowy status we współpracy z Ad.point.
„Zmiana właściciela nie zmienia relacji między Ad.point a CR Media Consulting, z punktu widzenia naszych klientów i partnerów nic się nie zmienia” – mówi Ryszard Wojciechowski, prezes CR Media Consulting S.A. i CR Media S.A.
Po debiucie na giełdzie i integracji z Internet Group, CR Media Consulting S.A. koncentruje się na projektach związanych z Internetem. „Będziemy rozwijać nasze działania jako brokera na rynku radiowym, jednocześnie kontynuując ekspansję w obszarze nowych mediów. Dzięki naszym kontaktom handlowym pozostaniemy jednym z najważniejszych partnerów Ad.point kontynuując wspólne projekty i współpracę na dotychczasowych warunkach” – zapewnia Ryszard Wojciechowski.
W związku z zawartą transakcją dotychczasowe umowy zawarte przez Eurozet, CR Media Consulting oraz Ad.point z agencjami reklamowymi nie ulegają zmianie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.