Kolejną, nowoczesną oraz całkowicie bezpieczną formę płatności zyskali w ostatnich dniach klienci sklepu Cyfrowe.pl. Z serwisu PayPal, oprócz klientów Cyfrowe.pl, korzysta już ponad 100 mln osób w 190 krajach.
Dane kart kredytowych klientów sklepu Cyfrowe.pl, płacących systemem PayPal, chronione są przy użyciu najnowocześniejszych zabezpieczeń zapobiegających oszustwom – dane finansowe użytkownika nigdy nie trafiają do sprzedawcy. Płatności przy użyciu tego systemu mogą być dokonywane za pośrednictwem wypukłych kart płatniczych VISA i MASTERCARD oraz płaskich kart debetowych banku Inteligo: VISA ELECTRON INTELIGO i VISA GOLD. Usługa PayPal jest bezpłatna.
– Sposoby płatności oraz bezpieczeństwo ich dokonywania to czynniki, które coraz częściej wpływają na wybór sklepu, w którym decydujemy się na zakupy – mówi Jarosław Banacki, dyrektor zarządzający firmy JARKOM, właściciela sklepu Cyfrowe.pl. – Komfort naszych klientów traktujemy niezwykle poważnie, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę ze światowym liderem płatności internetowych.
Za kupiony w Cyfrowe.pl sprzęt fotograficzny klienci zapłacić mogą – oprócz systemu PayPal – m.in. gotówką za pobraniem, przedpłatą na konto, kartą kredytową (bez opłat dodatkowych), przelewem, bonami podarunkowymi (w siedzibie firmy) oraz przy pomocy kilku systemów ratalnych.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.