Czas na m-kupony

Ponad 36% osób, które otrzymały SMSem m-kupony, zasiadło podczas jednego z czerwcowych weekendów w salach kina Silver Screen. Wiadomość zawierała informacje o ofercie (2 bilety w cenie 22 złotych) oraz unikatowy 9 cyfrowy numer, który wraz z numerem telefonu komórkowego należało podać w kasie kina. Weryfikacja m-kuponów następowała za pomocą specjalnych terminali, przypominających podobne urządzenia do weryfikacji kart kredytowych, jednak nie wymagające podłączenia do linii telefonicznej, lecz komunikujące się bezprzewodowo z serwerem systemu m-couponingowego MobiJOY!.

Numery telefonów osób, którym wysłano m-kupony pochodziły z 3 różnych źródeł, po to, aby wybrać najlepsze rozwiązania pod kątem kolejnych podobnych akcji. Spośród 539 osób, których dane znajdowały się w najlepiej dobranej bazie, aż 196 wybrało się do kina. Oznacza to, że skuteczność przekroczyła 36%, poziom niezwykle rzadko spotykany w marketingu bezpośrednim.

Po zakończeniu akcji przeprowadzono badania marketingowe (CATI – komputerowo wspomagane wywiady telefoniczne) wśród odbiorców m-kuponów. Okazało się, że aż 42% osób, które skorzystało z oferty wyraziło zadowolenie i chęć otrzymywania podobnych SMSów w przyszłości. „Potencjał tak prowadzonej promocji sprzedaży jest jeszcze większy, o czym świadczyły liczne telefony do kas Silver Screenu od osób sprawdzających, czy otrzymane wiadomości nie są zwykłym żartem. Wynika to z braku wcześniejszych doświadczeń Polaków z m-kuponami.” – uważa Piotr Długiewicz, szef agencji MobiJOY! Mobile Marketing.

Od początku lipca agencja marketingu mobilnego MobiJOY! wprowadza ofertę m-kuponową: dobór bazy danych, wysyłkę SMSów oraz wypożyczenie m-terminali na czas akcji. Zaplecze technologiczne zapewniają MobiJOY! Mobile Marketing oraz dwie inne polskie firmy: One-2-One w zakresie rozwiązań SMSowych oraz MobileBox w dziedzinie komunikacji M-2-M.

http://www.mobijoy.pl

Wpisy promowane

Najnowsze wpisy

Scroll to Top