DHL Parcel podjął współpracę z Aliexpress – jednym z najpopularniejszych marketplace’ów na świecie.

– Klienci Aliexpress od teraz będą mogli odebrać paczki w DHL POP (Punkty Obsługi Paczek) oraz w automatach POP Box. Warto wspomnieć, że nasza firma dysponuje największą siecią punktów na polskim rynku. Mocną sieć POP uzupełnią także automaty paczkowe. Odbiory w kanale OOH zyskują coraz większą popularność. Klienci cenią nasze punkty obsługi paczek i automaty za możliwość odebrania paczki w dogodnym miejscu i czasu, a także aż czterodniowy czas oczekiwania przesyłki w wybranej lokalizacji. Jesteśmy przekonani, że współpraca, którą rozpoczęliśmy ma bardzo wysoki potencjał dla obu stron – komentuje Maciej Magiera, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów DHL Parcel.
– Synergia dwóch mocnych marek stwarza wiele możliwości biznesowych. Połączenie naszych sił z operatorem kurierskim, będącym częścią globalnej sieci logistycznej to gwarancja satysfakcji naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że współpraca z DHL Parcel Polska zapewni im najwyższą jakość serwisu i elastyczność doręczeń – dodał Gary Topp European Commercial Director AliExpress.
Wpisy promowane
- Ile trwa budowa domu?Czas budowy domu jednorodzinnego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość domu, stopień skomplikowania projektu, rodzaj materiałów i umiejętności wykonawców. ...
- Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę?Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę? To proste — podnośnik dźwigowy z przyssawką pozwala na szybkie i bezpieczne ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.