Od sierpnia dwie witryny Discovery Polska dołączyły do sieci reklamy internetowej IDMnet. W ciągu miesiąca obie witryny odwiedza około 100 000 użytkowników z Polski. Serwisy te wzmocnią kategorię Informacje oraz staną się częścią kategorii witryn Premium, która będzie grupować najbardziej atrakcyjne brandy (W skład kategorii wejdą min. Newsweek, Puls Biznesu, Twój Styl, Auto Świat) sieci IDMnet.
„Tworzenie kategorii Premium to wyjście naprzeciwko potrzebom reklamodawców, dla których bardzo ważny jest kontekst w jakim będzie pokazywana ich reklama” – mówi Maciej Musioł, Dyrektor ds. Sprzedaży w IDMnet. Na serwisach Discovery i Animal Planet znajdziemy informacje na temat najnowszych odkryć naukowych, interesujące reportaże wraz ze znakomitymi zdjęciami.
http://www.discoverychannel.pl
http://www.animalplanet.pl
http://planner.idmnet.pl
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!