Discovery Polska w sieci IDMnet

Od sierpnia dwie witryny Discovery Polska dołączyły do sieci reklamy internetowej IDMnet. W ciągu miesiąca obie witryny odwiedza około 100 000 użytkowników z Polski. Serwisy te wzmocnią kategorię Informacje oraz staną się częścią kategorii witryn Premium, która będzie grupować najbardziej atrakcyjne brandy (W skład kategorii wejdą min. Newsweek, Puls Biznesu, Twój Styl, Auto Świat) sieci IDMnet.

„Tworzenie kategorii Premium to wyjście naprzeciwko potrzebom reklamodawców, dla których bardzo ważny jest kontekst w jakim będzie pokazywana ich reklama” – mówi Maciej Musioł, Dyrektor ds. Sprzedaży w IDMnet. Na serwisach Discovery i Animal Planet znajdziemy informacje na temat najnowszych odkryć naukowych, interesujące reportaże wraz ze znakomitymi zdjęciami.

http://www.discoverychannel.pl
http://www.animalplanet.pl
http://planner.idmnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top