Divante inwestuje w Gekosale

Opublikowano: 15 maja 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Divante stało się właścicielem 51 proc. Gekosale – jednej z najpopularniejszych platform sklepowych open-source w Polsce. Obecnie z rozwiązania korzysta około 300 sklepów.

Divante inwestuje w Gekosale 1

Współpraca z Divante otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości jeżeli chodzi o dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, strategii i dobrych praktyk e-commerce. Wierzymy że doświadczenia zdobyte przez Divante przy wdrożeniach dla największych polskich marek w oparciu o inne systemy open-source pozwolą nam zaoferować zupełnie nową jakość oprogramowania w Polsce i na rynkach zagranicznych – powiedział Adam Piotrowski, współtwórca Gekosale i Prezes Zarządu nowej spółki.

W Divante wierzymy w Wolne Oprogramowanie, zwłaszcza w branży e-commerce – gdzie elastyczność i bezpieczeństwo biznesowe są bardzo istotne. Od dłuższego czasu obserwowaliśmy dynamiczny rozwój platformy Gekosale. W obecnej wersji oprogramowanie, pod względem funkcjonalnym, konkuruje z najlepszymi platformami Open Source. Oczywiście – bijąc je na głowę jeśli chodzi o dostosowanie do polskich realiów, integracje i wsparcie użytkowników – powiedział Piotr Karwatka, Szef Technologii i Vice-Prezes Zarządu Divante

Mogę zdradzić, że wspólnie z autorami platformy pracujemy nad bogatą w zmiany wersją 2.0. W ramach współpracy chcemy podzielić się doświadczeniami Divante z obsługi dużych marek eCommerce i rozwinąć funkcjonalności klasy enterprise. Nie zapominamy o małych i średnich odbiorcach, dla których w niedługim czasie zaoferujemy bardzo efektywne rozwiązania. Oprogramowanie oczywiście nie zmieni swojej licencji – dodał Piotr Karwatka

Sylwester KozakDivante inwestuje w Gekosale

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.