Firma Divante z Grupy OEX stworzyła pierwszy polski serwis Pimcore, globalnej platformy cyfrowej dla firm.
Polskojęzyczna wersja serwisu jest dostępna pod adresem pimcore.com/pl. Na stronie znajdują się informacje na temat usług i produktów Pimcore, wersje demonstracyjne i case studies.
Pimcore to dostawca rozwiązań do zarządzania treściami (CMS), zasobami cyfrowymi (DAM), informacjami o produktach (PIM) i oprogramowania e-commerce. Platforma oferowana przez markę jest używana przez ponad 80 tys. firm na całym świecie, m.in. Burger King, Audi, Peugeot i Intersport.
Divante i Pimcore współpracują od 2014 r. Spółka z Grupy OEX zrealizowała wiele projektów opartych na oprogramowaniu Pimcore, w tym stronę internetową dla T-Mobile, serwis internetowy dla Norstedts – szwedzkiego wydawnictwa odpowiedzialnego za sukces serii Millennium Stiega Larssona, a także projekt dla polskiego dostawcy energii – Energa.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...