Divante wdrożyła platformę sprzedażową w Polarsport.pl

Opublikowano: 12 września 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Divante, spółka należąca do Grupy Outsourcing Experts, stworzyła platformę sprzedażową dla sklepu Polarsport.pl – specjalistycznego sklepu z artykułami sportowymi i turystycznymi. Prace wdrożeniowe i dostosowanie systemu do potrzeb klienta trwały 6 miesięcy.

Rozwiązanie e-commerce zostało zbudowane na bazie systemu Magento, dzięki wdrożeniu Polsport.pl będzie mógł dowolnie kształtować politykę rabatową, dużo łatwiejsze będzie też sprawdzanie aktualnych stanów magazynowych. Ponadto rozwiązanie posiada wiele funkcji, m.in. skróconą ścieżkę zakupową czy dynamicznie przeliczany koszyk. Divante odpowiedzialne było także za integrację nowego rozwiązania z PC Market – systemem sprzedażowym do obsługi placówek stacjonarnych. W ofercie sklepu znajduje się blisko 4 tys. produktów.

oexdivanteZbudowaliśmy jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie systemów do obsługi sklepu internetowego ze sprzętem górskim w Polsce. Wdrożone funkcjonalności pozwalają na dowolne kształtowanie polityki marketingowej i rabatowej. Wybór Magento pozwoli na rozbudowę internetowego kanału sprzedaży
i będzie służył w Polar Sport przez wiele lat – powiedział Marcin Moska, New Business Developer w Divante.

Sylwester KozakDivante wdrożyła platformę sprzedażową w Polarsport.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.