Wirtualna Polska część swoich stron przeznaczyła wyłącznie dla kobiet, które dziś stanowią niemal 47% polskich Internautów (badanie Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2005 r.). Te najmłodsze sięgają najczęściej do witryny dzieci.wp.pl, starsze najchętniej wpisują w okno przeglądarki adresy: viva.wp.pl, polki.wp.pl, przyjaciolka.wp.pl, uroda.wp.pl, czy horoskop.wp.pl.
'Zainteresowanie pań architekturą, projektowaniem i aranżacją wnętrz jest na tyle duże, iż zdecydowaliśmy się wzbogacić nasz portal o ekskluzywny magazyn ‘Dom&Wnętrze’ – mówi Kinga Ciukta z Pionu Programowego Wirtualnej Polski – To popularne czasopismo Wydawnictwa Edipresse, poświęcone architekturze wnętrz oraz sztuce użytkowej, jest nieocenionym źródłem wiedzy na temat najmodniejszych stylów i trendów we współczesnym wzornictwie oraz budownictwie. Wierzymy, że przyciągnie na nasze strony Internautki, które traktują piękno, także wokół siebie, jako nieodłączny element życia.’,
Magazyn ’Dom&Wnetrze’ odwiedza rezydencje, wille, apartamenty, strychy i mieszkania w Polsce oraz na świecie. Opowiada, jak urządzili je inni; osoby znane i anonimowe. Radzi i wyczerpująco informuje, co można znaleźć na rynku. Przedstawia najlepsze pracownie architektoniczne. Pokazuje ciekawe, nowatorskie rozwiązania, prezentuje oryginalne projekty domów, efektowne dekoracje wnętrz i ogrodów. 'Dom&Wnętrze’ pomaga dokonywać najlepszych wyborów, by mieszkać pięknie a zarazem wygodnie.
'Jest też doskonałym uzupełnieniem dotychczasowej oferty Wirtualnej Polski skierowanej do pań. – dodaje Joanna Ruczyńska, Kierownik Grupy Styl Życia w WP – Staramy się przedstawić Internautkom jak najpełniejszą gamę artykułów i porad z każdej interesującej dziedziny życia. Z WP można spędzić czas przyjemnie i pożytecznie. Dbamy o kompleksową informację, atrakcyjną rozrywkę, sferę ciała i ducha. Będąc kobietami i twórcami serwisów Wirtualnej Polski, wiemy, co jest dla nas atrakcyjne, co ciekawi, a co zwyczajnie nuży. Także nasze osobiste doświadczenia pozwalają systematycznie rozwijać tę część portalu, której odbiorcami z założenia ma być płeć piękna.’
Użytkownicy Sieci najczęściej odwiedzają właśnie serwisy dla kobiet Wirtualnej Polski. Miesięcznie notują one ponad 32 miliony odsłon. Witryny portalu Onet.pl skierowane do pań odnotowują 28 milionów odsłon, zaś portalu Interia.pl – 11 milionów (badanie Megapanel Gemius/PBI, lipiec 2005 r.). Także najwyższa liczba real users przynależy serwisom WP.pl – 1,25 miliona (Onet.pl – 1,13 miliona, Interia.pl – 719 tysięcy).
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.