Dom i Wnętrze w WP.PL

Opublikowano: 26 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Wirtualna Polska część swoich stron przeznaczyła wyłącznie dla kobiet, które dziś stanowią niemal 47% polskich Internautów (badanie Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2005 r.). Te najmłodsze sięgają najczęściej do witryny dzieci.wp.pl, starsze najchętniej wpisują w okno przeglądarki adresy: viva.wp.pl, polki.wp.pl, przyjaciolka.wp.pl, uroda.wp.pl, czy horoskop.wp.pl.

'Zainteresowanie pań architekturą, projektowaniem i aranżacją wnętrz jest na tyle duże, iż zdecydowaliśmy się wzbogacić nasz portal o ekskluzywny magazyn ‘Dom&Wnętrze’ – mówi Kinga Ciukta z Pionu Programowego Wirtualnej Polski – To popularne czasopismo Wydawnictwa Edipresse, poświęcone architekturze wnętrz oraz sztuce użytkowej, jest nieocenionym źródłem wiedzy na temat najmodniejszych stylów i trendów we współczesnym wzornictwie oraz budownictwie. Wierzymy, że przyciągnie na nasze strony Internautki, które traktują piękno, także wokół siebie, jako nieodłączny element życia.',

Magazyn ’Dom&Wnetrze' odwiedza rezydencje, wille, apartamenty, strychy i mieszkania w Polsce oraz na świecie. Opowiada, jak urządzili je inni; osoby znane i anonimowe. Radzi i wyczerpująco informuje, co można znaleźć na rynku. Przedstawia najlepsze pracownie architektoniczne. Pokazuje ciekawe, nowatorskie rozwiązania, prezentuje oryginalne projekty domów, efektowne dekoracje wnętrz i ogrodów. 'Dom&Wnętrze' pomaga dokonywać najlepszych wyborów, by mieszkać pięknie a zarazem wygodnie.

'Jest też doskonałym uzupełnieniem dotychczasowej oferty Wirtualnej Polski skierowanej do pań. – dodaje Joanna Ruczyńska, Kierownik Grupy Styl Życia w WP – Staramy się przedstawić Internautkom jak najpełniejszą gamę artykułów i porad z każdej interesującej dziedziny życia. Z WP można spędzić czas przyjemnie i pożytecznie. Dbamy o kompleksową informację, atrakcyjną rozrywkę, sferę ciała i ducha. Będąc kobietami i twórcami serwisów Wirtualnej Polski, wiemy, co jest dla nas atrakcyjne, co ciekawi, a co zwyczajnie nuży. Także nasze osobiste doświadczenia pozwalają systematycznie rozwijać tę część portalu, której odbiorcami z założenia ma być płeć piękna.'

Użytkownicy Sieci najczęściej odwiedzają właśnie serwisy dla kobiet Wirtualnej Polski. Miesięcznie notują one ponad 32 miliony odsłon. Witryny portalu Onet.pl skierowane do pań odnotowują 28 milionów odsłon, zaś portalu Interia.pl – 11 milionów (badanie Megapanel Gemius/PBI, lipiec 2005 r.). Także najwyższa liczba real users przynależy serwisom WP.pl – 1,25 miliona (Onet.pl – 1,13 miliona, Interia.pl – 719 tysięcy).

http://domiwnetrze.wp.pl

Sylwester KozakDom i Wnętrze w WP.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.