Trzy nowe wskaźniki oraz zmiana zakresu prezentowanych danych w przypadku witryn i aplikacji audytowanych i nieaudytowanych to dwie najważniejsze zmiany w badaniu Megapanel PBI/Gemius.
W założeniu ma to doprowadzić do zwiększenia liczby witryn i aplikacji objętych audytem site-centric. Zachętą dla właścicieli witryn i aplikacji mają być niższe niż dotychczas stawki za audyt, które zwiększą dostępność tej usługi nawet dla małych graczy. Zmiany zostaną wprowadzone od wyników za styczeń 2010.
• Witryny i aplikacje audytowane – wprowadzenie wskaźnika cookies
Nowością w badaniu Megapanel PBI/Gemius będzie wprowadzenie trzech nowych wskaźników oglądalności: cookies z Polski, cookies zagranicznych oraz ich sumy (cookies ogółem).
• Witryny i aplikacje nieaudytowane – tylko proste wskaźniki
Zmiany w badaniu wpłyną na sposób prezentacji danych. W przypadku witryn nieaudytowanych w aplikacji gemiusExplorer podawane będą jedynie podstawowe parametry, takie liczba użytkowników (real users), zasięg czy współoglądalność.
• Korzyści płynące z audytu
Objęcie audytem jak największej liczby witryn i aplikacji sprawi, że przygotowanie analiz będzie dużo prostsze. Marketerzy otrzymają bowiem porównywalne twarde dane, pochodzące z badania site-centric. Dzięki temu nawet te witryny, które dotychczas nie spełniały wymaganego poziomu oglądalności po objęciu audytem będą mogły być prezentowane w wynikach badania Megapanel PBI/Gemius. Dodatkową pomocą przy tworzeniu media planów będzie większa liczba wskaźników, takich jak odsłony, czas oraz liczba cookies.
• Przejrzysty cennik audytu
PBI oraz Gemius zdecydowały o wprowadzeniu nowego cennika na audyt site-centric, który oferuje niższe niż dotychczas ceny za tę usługę. Miesięczna opłata uzależniona jest od zasięgu witryny lub sieci reklamowej – najniższa stawka będzie wynosić 12 złotych przy zasięgu do 1%, a najwyższa 8 tysięcy złotych, przy zasięgu powyżej 50%. Cennik zacznie obowiązywać od wyników za styczeń 2010 i do tego czasu podmioty mają czas na podjęcie decyzji o tym, czy chcą być audytowane.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.