Końcówka, którą lubią słowiańskie dziewoje, końcówka pożądana przez Europejki, czy końcówka uwielbiana przez prawdziwe telemaniaczki. Grupa Adweb startuje z akcją, której motywem przewodnim jest prowokacyjne stwierdzenie, że „dziewczyny lubią fajne końcówki”. Kampania przygotowana została na potrzeby 2BE.PL – marki wchodzącej w skład Grupy Adweb, która zajmuje się rejestracją domen oraz świadczeniem usług hostingowych.
Na potrzeby akcji pod adresem www.fajnekoncowki.pl uruchomiony został mini-serwis. Najpopularniejsze domeny internetowe zostały tam poddane humorystycznej analizie, dzięki której internauci mogą dowiedzieć się „jakie końcówki lubią dziewczyny”.
– Nie mieliśmy dotąd w Polsce przykładu kampanii, która traktowałaby domeny internetowe z lekkim przymrużeniem oka – mówi Katarzyna Gruszecka, specjalista ds. rozwoju produktu z 2BE.PL. – Z naszych obserwacji wynika, że domeny są wciąż dla wielu osób dosyć tajemniczym zagadnieniem. Mamy w związku z tym nadzieję, że akcja „Dziewczyny lubią fajne końcówki” zainteresuje przede wszystkim tych, którzy na co dzień nie interesują się tematyką domen. Natomiast dla tzw. „domainerów”, czyli osób zajmujących się handlem domenami, stanie się ona ciekawym humorystycznym akcentem – dodaje.
Jesienna kampania Grupy Adweb zasięgiem obejmie m.in. wybrane portale społecznościowe, biznesowe oraz IT.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.