E-commerce MoneyCon

Opublikowano: 15 sierpnia 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Czas i miejsce: 30 sierpnia 2011, Warszawa

W imieniu Organizatorów zapraszamy na konferencję poświęconą biznesowi XXI wieku – handlowi w internecie. To już IV edycja spotkania!

Polski rynek e-commerce to najszybciej rozwijający się sektor handlu. Liczba klientów sklepów i aukcji internetowych rośnie szybciej niż liczba internautów.

E-commerce MoneyCon 1Konferencja ma być unikalną okazją do zdobycia najświeższych wiadomości oraz poznania najnowszych trendów z dziedziny e-commerce. Spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwolić ma w krótkim czasie nie tylko na zdobycie wiedzy, ale również wymianę doświadczeń.

Tematyka konferencji:

  • sukcesy i porażki projektów e-commerce;
  • użyteczność strony WWW;
  • elektroniczny podpis;
  • budowa i udoskonalenie e-sklepu;
  • systemy zarządzania treścią stron WWW;
  • pozycjonowanie;
  • e-procurement;
  • bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, kompleksowe rozwiązania płatności elektronicznych;
  • ochrona e-commerce.

Konferencja skierowana jest do:

  • dyrektorów ds. strategii i kierowników odpowiedzialnych za rozwój firm;
  • dyrektorów, kierowników oraz specjalistów z działów marketingu, sprzedaży, strategii i rozwoju;
  • właścicieli sklepów internetowych i platform aukcyjnych;
  • osób prowadzących internetową działalność handlową;
  • specjalistów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe dla sektora handlowego;
  • osób pracujących w dziale marketingu, promocji, sprzedaży bądź obsługi klienta;
  • praktyków tworzących nowe rozwiązania dla e-commerce;
  • osób, które chcą rozpocząć sprzedaż w internecie bądź też poszerzyć e-sprzedaż o tradycyjne kanały;
  • zainteresowanych zagadnieniami związanymi z handlem w internecie.

Wstęp bezpłatny! Szczegóły i rejestracja: moneycon.pl/e-commerce

Kontakt z organizatorem:

Marta Paprowicz
marta.paprowicz@moneycon.pl
tel. (22) 427 36 71

Dawid ZarazińskiE-commerce MoneyCon

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.