Producent wykonawczy vortalu ubezpieczeniowego E-Insurance.pl podjął decyzję o włączeniu serwisu do sieci reklamowej adMaster Network Sp. z o.o. , należącej do europejskiej grupy ArboMedia.
Celem Termit IC, producenta vortalu, jest wyprowadzenie poza firmę wszystkich działań nie związanych bezpośrednio z tworzeniem zawartości merytorycznej E-Insurance.pl. Umowa z adMaster Network Sp. z o.o. jest pierwszym sfinalizowanym działaniem biznesowym z tym związanym.
Decyzję podjęto po analizie ofert trzech sieci reklamowych działających na polskim rynku: AdNet, IDMNet oraz adMaster Network. Głównym powodem podjęcia ostatecznej decyzji jest fakt, iż sieć adMaster jest niezależnym domem brokerskim, skupiającym się na oferowaniu reklamodawcom najlepszego produktu i reprezentowaniu interesów witryn stowarzyszonych.
Vortal E-Insurance.pl jest tworzony przez Socrates Team – twórców Internetowego Magazynu Ubezpieczeniowego SOCRATES, funkcjonującego w Sieci w latach 1999-2001 (od połowy 2000 r. w ramach portalu Ahoj.pl). Doświadczenia związane z Socratesem walnie przyczyniły się do ostatecznego kształtu serwisu E-Insurance.pl.
Premiera E-Insurance.pl w wersji Official Release odbyła się na początku 2002 roku. Wersja testowa serwisu była dostępna już od października ubiegłego roku. Na podstawie sugestii czytelników wprowadzono kilka zmian: od kosmetycznych (dostosowanie layoutu do wymagań rozdzielczości ekranowej 1024 x 800 pkt) po merytoryczne (rezygnacja z kilku planowanych działów i przyspieszenie realizacji innych).
Obecnie vortal E-Insurance.pl posiada ponad 800 stałych, zarejestrowanych czytelników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.