e-Muzyka zadebiutuje na New Connect

e-Muzyka, spółka działająca na rynku mediów cyfrowych, podjęła decyzję o debiucie NewConnect. Realizowana przez Spółkę i jej akcjonariuszy (w tym Capital Partners S.A.) strategia zakłada pozyskanie 1,6 mln złotych w ramach oferty prywatnej pre-IPO skierowanej do grupy wybranych inwestorów indywidualnych, a następnie debiut na rynku New Connect w grudniu 2007 r.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Zarządu, w 2007 r. Spółka kontynuuje realizację strategii rozwoju nowych technologii, podpisując umowy z operatorami telefonii komórkowej Orange i Play, rozszerzając dotychczasową współpracę z Polkomtel, a także podpisując umowę z telewizją TVN. Realizacja zapowiadanych umów z nowymi partnerami pozwoli spółce na realizację przychodów ze sprzedaży w latach 2007 r. – 2008 r. na poziomie odpowiednio 4,9 mln PLN oraz 7,5 mln PLN (dla porównania w 2006 r. przychody Spółki wynosiły 3 mln PLN). Jednocześnie spółka planuje osiągnięcie wyniku netto odpowiednio 144 tys. PLN w 2007 roku oraz 503 tys. PLN w 2008.

e-Muzyka zadebiutuje na New Connect 1

Środki pozyskane w ramach emisji prywatnej zostaną wykorzystane przede wszystkim na zbudowanie kompleksowej platformy informatycznej do obsługi sprzedaży plików cyfrowych oraz zakup i poszerzenie oferty kontentu multimedialnego. W kolejnym kroku, Spółka rozważa możliwość kolejnej emisji akcji i „przeprowadzkę” na rynek regulowany (GPW) na przełomie 2008 i 2009 roku.

„Jesteśmy dumni z tego, co udało nam się osiągnąć w tak krótkim czasie, tym bardziej, że rynek mediów cyfrowych jest bardzo wymagający. Wierzymy, że realizowana przez nas strategia rozwoju pozwoli na maksymalizację zysku i zwiększenie fundamentalnej wartości spółki, z jak największą korzyścią dla akcjonariuszy.” – mówi Prezes Zarządu Spółki Robert Knaź.

Opierając się na danych rynkowych Spółka prognozuje dynamiczny wzrost cen sprzedaży licencji cyfrowych utworów muzycznych z obecnego poziomu 10-15% do 20-25% w ciągu najbliższych 2 lat. Jednocześnie można zaobserwować wyraźny roczny wzrost wartości całego krajowego rynku usług premium o 30%, który jeszcze w 2004 roku szacowany był na 300 mln PLN, a w 2006 roku już na 600 mln PLN.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top