easyCALL zamierza wejść na NewConnect

easyCALL to działający w Polsce alternatywny operator telefonii internetowej VoIP oferujący swoje usługi od sierpnia 2004 roku. W chwili obecnej z sieci easyCALL korzysta prawie 200.000 osób.

easyCALL rozpoczął już przygotowania do wejścia na rynek NewConnect, są one według deklaracji operatora poważnie zaawansowane. Przedstawiciele easyCALL zapowiadają, że środki pozyskane z debiutu na NewConnect przeznaczą w pierwszej kolejności na akwizycje.

– Branża w której działamy, czyli telefonia internetowa, jest segmentem usług o niesłychanym wręcz potencjale wzrostu. Ponieważ w warstwie technologicznej już jesteśmy firmą innowacyjną, wiele usług wprowadzamy bowiem jako pierwsi w kraju, to główny nacisk zamierzamy położyć na poszerzanie bazy klientów – mówi Michał Jakubowski. – Cel ten zamierzamy osiągnąć co najmniej dwoma metodami – poprzez przejęcia mniejszych firm świadczących usługi telefonii internetowej oraz rozbudowę sieci sprzedaży, wraz z bardziej agresywnym marketingiem – zdradza ogólne plany operatora Michał Jakubowski.

Operator ma jednak dużo ambitniejsze zamierzenia. Zamierza wejść w nowe segmenty rynku oraz uruchomić nowoczesne usługi dla biznesu.

– Umocnienie naszej pozycji lidera w telefonii internetowej to jedno. Nasze plany sięgają jednak o wiele dalej. Pozyskane w drodze emisji akcji środki zamierzamy przeznaczyć również na wejście w nowe segmenty rynku. Planujemy uruchomienie pełnego zestawu usług telekomunikacyjnych, obejmujących telefonię stacjonarną, komórkową oraz dostęp do Internetu. Oczywiście w obrębie telefonii komórkowej zamierzamy działać jako operator wirtualny – wyjaśnia Michał Jakubowski.

Operator zamierza również poszerzyć swoją ofertę dla biznesu poprzez wprowadzenie usług typu call center.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top