easyCALL to działający w Polsce alternatywny operator telefonii internetowej VoIP oferujący swoje usługi od sierpnia 2004 roku. W chwili obecnej z sieci easyCALL korzysta prawie 200.000 osób.
easyCALL rozpoczął już przygotowania do wejścia na rynek NewConnect, są one według deklaracji operatora poważnie zaawansowane. Przedstawiciele easyCALL zapowiadają, że środki pozyskane z debiutu na NewConnect przeznaczą w pierwszej kolejności na akwizycje.
– Branża w której działamy, czyli telefonia internetowa, jest segmentem usług o niesłychanym wręcz potencjale wzrostu. Ponieważ w warstwie technologicznej już jesteśmy firmą innowacyjną, wiele usług wprowadzamy bowiem jako pierwsi w kraju, to główny nacisk zamierzamy położyć na poszerzanie bazy klientów – mówi Michał Jakubowski. – Cel ten zamierzamy osiągnąć co najmniej dwoma metodami – poprzez przejęcia mniejszych firm świadczących usługi telefonii internetowej oraz rozbudowę sieci sprzedaży, wraz z bardziej agresywnym marketingiem – zdradza ogólne plany operatora Michał Jakubowski.
Operator ma jednak dużo ambitniejsze zamierzenia. Zamierza wejść w nowe segmenty rynku oraz uruchomić nowoczesne usługi dla biznesu.
– Umocnienie naszej pozycji lidera w telefonii internetowej to jedno. Nasze plany sięgają jednak o wiele dalej. Pozyskane w drodze emisji akcji środki zamierzamy przeznaczyć również na wejście w nowe segmenty rynku. Planujemy uruchomienie pełnego zestawu usług telekomunikacyjnych, obejmujących telefonię stacjonarną, komórkową oraz dostęp do Internetu. Oczywiście w obrębie telefonii komórkowej zamierzamy działać jako operator wirtualny – wyjaśnia Michał Jakubowski.
Operator zamierza również poszerzyć swoją ofertę dla biznesu poprzez wprowadzenie usług typu call center.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.