Internetowy portal turystyczny easygo.pl planuje wejście na warszawską GPW. Oferta publiczna planowana jest w przyszłym roku. Do tego czasu właściciele zapowiadają przejęcie statusu lidera branży i uruchomienie kilku nowych, rewolucyjnych projektów.
Nominalne wartości wypracowanego przez easygo.pl przychodu, czy zysku z pewnością nie mogą być jeszcze porównywalne z tym co dziś pokazuje starszy o 5 lat, giełdowy Travelplanet.pl, czy także starsze, o 6 lat Wakacje.pl. Jednak tempo w jakim portal osiąga kolejne progi jest imponujące.
Easygo.pl podsumował rok 2006 obrotem w wysokości 15 milionów złotych i zyskiem 100 tysięcy złotych. Właściciele easygo.pl odważnie patrzą w przyszłość i zapowiadają zamkniecie 2007 roku zwielokrotnieniem wypracowanego zysku, na poziomie 800 tysięcy złotych.
– Nasz wynik już w tym roku mógłby wyglądać bardziej kolorowo, ale świadomie rezygnujemy z blichtru na korzyść inwestycji w rozwój firmy. Celem jest giełda i to ona w tej chwili wyznacza nasze bieżące działanie – wyjaśnia Mateusz Kazieczko, prezes zarządu easygo.pl.
Po niecałych dwóch latach easygo.pl to zespół blisko 50 osób. Tylko w 2006 roku firma zwiększyła o 100% zatrudnienie, wdrożyła nowe programy szkoleniowe, wyposażyła zespół w nowe systemy teleinformatyczne, uruchomiła kilka nowych projektów internetowych. Nie bez znaczenia jest też budowa własnej siedziby wyposażonej w nowoczesne systemy teleinformatyczne.
Właściciele nie ukrywają, że najważniejszym celem jest wejście na parkiet.
Pytany o planowany termin debiutu na GPW w Warszawie Mateusz Kazieczko odpowiada zdecydowanie.- Zakładamy, że będzie to 2008 rok. Prace w tym kierunku juz trwają.
W 2006 roku easygo.pl wypracowała niespełna szóstą część obrotu Travelplanet.pl i trzecią część tego co osiągnęły Wakacje.pl. Trzeba jednak pamiętać, że rynek turystyki online w Polsce to wciąż zaledwie 4-5 % całej krajowej turystyki. Jest zatem gdzie powalczyć o klienta i kolejne miliony.
W roku 2006 portal uruchomił dwa projekty partnerskie, wzbogacając podstawową ofertę o wybrane informacje i produkty z segmentu finansów i dodatkowych, indywidualnych ubezpieczeń turystycznych. Zorganizował też zabawę dla swoich klientów dając w nagrodę samochód osobowy. Nie bez znaczenia jest dla dzisiejszych klientów, a być może jutrzejszych inwestorów jest też fakt, że swoją markę i silne ramie powierzyły mu wielkie koncerny finansowe, ubezpieczeniowe czy motoryzacyjne.
– Już w tej chwili potencjałem zespołowym dorównujemy naszej starszej dużo starszej konkurencji. Dosłownie za chwilę przegonimy ją możliwościami technologicznymi i warsztatowymi – zapowiada pewnie Mateusz Kazieczko. – Stawiamy na profesjonalizm i efektywność naszych działań.
Wygląda na to, że trwa dobra passa polskiego eCommerce. Doświadczenia easygo.pl i jego konkurencji, a tekże innych e-podmiotów wskazują wyraźnie, że zakładane plany polskiego e-handlu są bardzo realne.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.