eHandel w Polsce- mniej sklepów

Opublikowano: 3 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Spadek liczby sklepów to efekt racjonalizacji nastrojów wokół eBiznesu – twierdzą analitycy w ostatnim raporcie na temat elektronicznego handlu detalicznego w Polsce „eHandel B2C w Polsce”.

Odsetek sklepów przynoszących zyski zwiększył się o 4 punkty procentowe, co w głównej mierze było spowodowane zmniejszaniem się liczby sklepów generujących straty. Zdaniem analityków firmy badawczej I-Metria „polskie sklepy internetowe nadal przechodzą weryfikację dokonywaną przez rynek. Z Internetu znikają niedochodowe przedsięwzięcia, a pozostają przynoszące zyski”.

I-Metria w ramach cyklicznego badania rynku elektronicznego handlu detalicznego w Polsce przeprowadziła w sierpniu 2002 roku piątą już edycję badania polskich sklepów internetowych. Wyniki badania opracowano w formie raportu „eHandel B2C w Polsce”.

Część raportu jest możliwa do ściągnięcia w dziale Download.

Sylwester KozakeHandel w Polsce- mniej sklepów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.