Instytut Blend-a-med od teraz jest dostępny także on-line. Portal ekspercki Instytutu, przygotowany przez agencję interaktywną HYPERmedia (ISOBAR), to pierwsze w Polsce interaktywne kompendium wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji jamy ustnej. Pod adresem internetowym Instytutu Blend-a-med, www.blend-a-med.pl, można odnaleźć zarówno artykuły edukacyjne, uzyskać poradę specjalisty oraz stworzyć indywidualny Program Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med. Za pomocą specjalnego formularza konsumenci mogą wpłynąć na kształt oraz treści serwisu tak, aby dostosować go jeszcze lepiej do swoich potrzeb.
Portal Instytutu Blend-a-med prezentuje szerokie spektrum artykułów edukacyjnych, adresowanych do wszystkich osób zainteresowanych profilaktyką i prawidłową pielęgnacją jamy ustnej. Są one poświęcone różnorodnym aspektom zdrowia zębów i dziąseł – prawidłowej higienie, wizytom u stomatologa, ochronie przeciwpróchniczej, wybielaniu, ortodoncji i wielu innym. Baza publikacji będzie systematycznie poszerzana. Ponadto każdy użytkownik serwisu może zasięgnąć porady specjalisty, wysyłając on-line pytanie do lekarza dentysty, współpracującego z Instytutem Blend-a-med.
Wyjątkową cechą serwisu jest możliwość stworzenia indywidualnego Programu Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med – dla siebie, członków swojej rodziny oraz przyjaciół. W oparciu o wypełnioną ankietę, konsument otrzymuje indywidualną poradę i rekomendację związaną ze stosowaniem produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Dodatkowo, na stronie www Instytutu Blend-a-med działa specjalny system, który e-mailem przypomina użytkownikom serwisu o terminie zmiany szczoteczki i zbliżającej się wizycie u stomatologa.
W serwisie zawarto również materiały przygotowane specjalnie z myślą o nauczycielach. Są to dokumenty związane z realizacją ’Szkoły Zdrowego Uśmiechu’ – programu, który swoim zasięgiem obejmuje 98% szkół podstawowych w Polsce. Celem działań 'Szkoły Zdrowego Uśmiechu’ jest poprawa stanu uzębienia u dzieci oraz zwiększenie świadomości rodziców i nauczycieli, którzy mają w tym zakresie do odegrania bardzo ważną rolę. Specjalnie dla lekarzy dentystów została przygotowana sekcja, w której na bieżąco będą zamieszczane wyniki badań prowadzonych przez Instytut Blend-a-med oraz jego partnerów, opracowania naukowe oraz przydatne linki.
HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z Procter&Gamble od 2003 roku. Agencja zajmuje się obecnością marketingową w mediach cyfrowych takich marek, jak Blend-a-med, Always, Pantene, Pampers, Head&Shoulders i Wella.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.