Eksperci Grupy Kafito pomagają konsumentom

Opublikowano: 19 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Na początku lipca br. Grupa Kafito rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami porównującymi ceny produktów: Torturacen.pl i Smartbay.pl. Ich użytkownicy mogą poznać nie tylko koszt, ale również opis konkretnych towarów. Grupa Kafito prowadzi współpracę w tym temacie z serwisem Ceneo.pl.

Kupujący, korzystający z porównywarek Torturacen.pl, Smartbay.pl oraz Ceneo.pl, zyskują możliwość zapoznania się z ceną, artykułami, opisami technicznymi i opiniami innych użytkowników o porównywanych towarach. Treści prezentowane w serwisach charakteryzują ofertę dostępną w sklepach. Materiały te na bieżąco są dostarczane i aktualizowane przez Grupę Kafito.

„Zmiany na lepsze nie ominęły także użytkowników Grupy Kafito. Artykuły publikowane do tej pory na stronach Centrum PR, docierają teraz do całej rzeszy „zwykłych” kupujących” – przekonuje Sławomir Połomski, administrator Grupy Kalito.

Tego typu współpraca przynosi obopólne korzyści. Autorzy treści zamieszczanych na stronach Grupy Kafito ucieszy wiadomość, że ich artykuły docierają do jeszcze większej, niż do tej pory, grupy odbiorców. Taki stan gwarantuje publikacjom znacznie „dłuższe życie”. Z drugiej zaś strony, użytkownicy korzystający z porównywarek cen mają ułatwiony dostęp do darmowych informacji o poszukiwanych przez nich produktach. Słowem, mamy do czynienia z układem idealnym, gdy obie strony są w równym stopniu zadowolone.

Na stronach Torturacen.pl, Smartbay.pl i Ceneo.pl, można przeczytać informacje pochodzące z dziesięciu różnotematycznych vortali, skupionych w Grupie Kafito. Zajmują się one m.in. tematyką motoryzacyjną, komputerową, branżą budowlaną i wykończeniem wnętrz czy sprzętem RTV/AGD.

http://kafito.eu/tematyczne.html

Tomasz UchańskiEksperci Grupy Kafito pomagają konsumentom

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski