Na początku czerwca firma TelePizza Poland po raz pierwszy rozesłała do swoich klientów elektroniczną wersję ulotki promocyjnej. E-ulotki są dla firmy nowym kanałem dystrybucji informacji i sposobem na skuteczne dostarczanie klientom najświeższej oferty. Przy wysyłce TelePizza korzysta z SARE, pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu w modelu ASP.
„SARE wykorzystujemy przede wszystkim do wysyłki elektronicznej wersji naszej drukowanej ulotki. Dzięki temu rozwiązaniu dostarczamy naszym klientom najświeższe informacje o wprowadzanych promocjach i nowościach w najkrótszym czasie. SARE pozwala nam na zarządzanie bazami adresów, kontrolowanie samej wysyłki oraz bardzo dla nas ważny – monitoring efektów kampanii. Dzięki zaletom narzędzia każdy mailing dostosowywany jest do wymagań i oczekiwań jego odbiorców.” – powiedziała Joanna Gorczyce kierownik działu marketingu TelePizza Poland.
Elektroniczna ulotka TelePizza dociera głównie do osób, które zamawiają pizzę w czasie pracy, w biurze – kadra zarządzająca, managerowie, administracja. Elektroniczna forma oszczędza ich czas, jest zawsze pod ręką, zapewnia szybkie przejście do szerszych informacji.
„O trafności tego rozwiązania przekonaliśmy się na własnej skórze.” – mówi Krzysztof Dębowski, Account Manager odpowiedzialny za markę SARE. „Sami często zamawiamy pizzę do biura, a od czasu gdy dostajemy ulotki mailem nie tracimy czasu na poszukiwanie ich papierowej wersji. Pod ręką jest też zawsze najbardziej aktualna oferta TelePizzy.” – dodaje Dębowski
E-ulotki spełniają nie tylko rolę informacyjną , ale także zachęcają internautów do odwiedzania serwisu internetowego TelePizza, która udostępnia między innymi mapę lokali, cenniki oraz pełna ofertę. Dzięki temu internauci budują wokół strony grupę lojalnych odbiorców, którzy stając się stałymi klientami TelePizza mają pewność, że informacje z których korzystają są zawsze , a promocje aktualne.
http://www.telepizza.pl
http://www.sare.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.