W sobotę, 27 czerwca 2009 roku Eskadra Agencja Reklamowa zakończyła realizację niestandardowej akcji marketingowej dla Polkomtel S.A. Przez tydzień, w siedmiu polskich miastach, można było natknąć się na tysiące balonów helowych unoszących się w przejściach podziemnych i promujących ofertę serwisu muzodajnia.pl. Akcja była elementem kampanii MixPlusa.
Od 20 do 27 czerwca w najbardziej ruchliwych przejściach podziemnych wybranych miast pojawiły się helowe balony, które unosiły zawieszone na sznurkach materiały reklamowe z informacjami o przebojowej ofercie serwisu muzodajnia.pl. Przechodnie mieli okazję natknąć się na ten ambient w siedmiu miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.
Do nietypowej akcji wykorzystano ponad 46.000 balonów. Za kreację pomysłu na ambient i realizację zlecenia odpowiedzialna była załoga firmy Eskadra Agencja Reklamowa. Zlecenie na przeprowadzenie działań ambientowych dla Polkomtel S.A. Eskadra Agencja Reklamowa pozyskała w drodze przetargu, w maju bieżącego roku.
„Formuła tego latającego w podziemiach ambientu zadziałała dokładnie tak, jak zaplanowaliśmy. Tysiące przechodniów z zaintrygowaniem zadzierało głowy w kierunku naszych balonów i >>sięgało ku górze<< po informacje o ofercie muzodajni. Nieskomplikowany zabieg z balonami okazał się więc bardzo trafny – angażujący i wzbudzający ciekawość. Po raz kolejny potwierdza się, że w prostocie i pomysłowości jest siła.” – powiedział Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający firmy Eskadra Agencja Reklamowa.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.