W sobotę, 27 czerwca 2009 roku Eskadra Agencja Reklamowa zakończyła realizację niestandardowej akcji marketingowej dla Polkomtel S.A. Przez tydzień, w siedmiu polskich miastach, można było natknąć się na tysiące balonów helowych unoszących się w przejściach podziemnych i promujących ofertę serwisu muzodajnia.pl. Akcja była elementem kampanii MixPlusa.
Od 20 do 27 czerwca w najbardziej ruchliwych przejściach podziemnych wybranych miast pojawiły się helowe balony, które unosiły zawieszone na sznurkach materiały reklamowe z informacjami o przebojowej ofercie serwisu muzodajnia.pl. Przechodnie mieli okazję natknąć się na ten ambient w siedmiu miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.
Do nietypowej akcji wykorzystano ponad 46.000 balonów. Za kreację pomysłu na ambient i realizację zlecenia odpowiedzialna była załoga firmy Eskadra Agencja Reklamowa. Zlecenie na przeprowadzenie działań ambientowych dla Polkomtel S.A. Eskadra Agencja Reklamowa pozyskała w drodze przetargu, w maju bieżącego roku.
„Formuła tego latającego w podziemiach ambientu zadziałała dokładnie tak, jak zaplanowaliśmy. Tysiące przechodniów z zaintrygowaniem zadzierało głowy w kierunku naszych balonów i >>sięgało ku górze<< po informacje o ofercie muzodajni. Nieskomplikowany zabieg z balonami okazał się więc bardzo trafny – angażujący i wzbudzający ciekawość. Po raz kolejny potwierdza się, że w prostocie i pomysłowości jest siła.” – powiedział Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający firmy Eskadra Agencja Reklamowa.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.