W sobotę, 27 czerwca 2009 roku Eskadra Agencja Reklamowa zakończyła realizację niestandardowej akcji marketingowej dla Polkomtel S.A. Przez tydzień, w siedmiu polskich miastach, można było natknąć się na tysiące balonów helowych unoszących się w przejściach podziemnych i promujących ofertę serwisu muzodajnia.pl. Akcja była elementem kampanii MixPlusa.
Od 20 do 27 czerwca w najbardziej ruchliwych przejściach podziemnych wybranych miast pojawiły się helowe balony, które unosiły zawieszone na sznurkach materiały reklamowe z informacjami o przebojowej ofercie serwisu muzodajnia.pl. Przechodnie mieli okazję natknąć się na ten ambient w siedmiu miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.
Do nietypowej akcji wykorzystano ponad 46.000 balonów. Za kreację pomysłu na ambient i realizację zlecenia odpowiedzialna była załoga firmy Eskadra Agencja Reklamowa. Zlecenie na przeprowadzenie działań ambientowych dla Polkomtel S.A. Eskadra Agencja Reklamowa pozyskała w drodze przetargu, w maju bieżącego roku.
„Formuła tego latającego w podziemiach ambientu zadziałała dokładnie tak, jak zaplanowaliśmy. Tysiące przechodniów z zaintrygowaniem zadzierało głowy w kierunku naszych balonów i >>sięgało ku górze<< po informacje o ofercie muzodajni. Nieskomplikowany zabieg z balonami okazał się więc bardzo trafny – angażujący i wzbudzający ciekawość. Po raz kolejny potwierdza się, że w prostocie i pomysłowości jest siła.” – powiedział Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający firmy Eskadra Agencja Reklamowa.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.