Od 12 czerwca 2004 roku, daty rozpoczęcia Piłkarskich Mistrzostw Europy, w czołówce najbardziej popularnych i cieszących się największym zainteresowaniem użytkowników portalu Wirtualna Polska (wp.pl) znalazł się serwis poświęcony tej tematyce: euro2004.wp.pl.
Pierwszy tydzień zmagań piłkarskich reprezentacji śledziło ponad 415 tysięcy unikalnych użytkowników, odsłaniając strony witryny ponad 3,5 miliona razy. Szczyt oglądalności serwisu przypada na godzinę 8 rano oraz 22 wieczorem, kiedy to internauci sprawdzają najświeższe rezultaty rozegranych pojedynków oraz poszukują komentarzy do aktualnych wydarzeń. Ponad 75 tysięcy fanów piłki korzysta z bieżąco aktualizowanych relacji ze spotkań. Największym hitem dotychczasowych rozgrywek było spotkanie Hiszpania – Portugalia, informacje na temat którego, były poszukiwane najbardziej. Tylko ze strony głównej, w dniu tego meczu (20 czerwca), serwis zanotował ponad 220 tysięcy wejść.
Serwis piłkarskich mistrzostw Europy powstał z myślą o wszystkich użytkownikach chcących na bieżąco śledzić to niecodzienne wydarzenie. Znalazły się w nim świeże wiadomości, komentarze, opinie, terminarze rozgrywek, tabele wyników Nie zabrakło galerii fotografii, informacji o zawodnikach, sędziach, trenerach i najważniejszych europejskich stadionach. Serwis powstał we współpracy z Era GSM.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.