Play wprowadził Facebook Zero, usługę darmowego dostępu do Facebooka. Dzięki temu wszyscy Klienci sieci Play mogą kontaktować się ze swoimi znajomymi, publikować nowe informacje na portalu, czy też zobaczyć informacje ze swojego otoczenia. To wszystko za darmo, bez konieczności oglądania lub słuchania reklam, bądź konieczności wykupienia specjalnego pakietu.
Facebook Zero to specjalna, tekstowa wersja portalu Facebook, którą sieć Play udostępnia wszystkim swoim Klientom całkowicie za darmo, bez konieczności włączenia jakiegokolwiek kodu promocyjnego, bądź usługi. Wystarczy poprawnie skonfigurowany telefon czyli w taki sposób, by mógł połączyć się z internetem. Wykorzystując jego przeglądarkę internetową, należy wpisać w niej adres http://0.facebook.com i rozpocząć zabawę.
Osoba korzystająca z usługi ma cały czas kontrolę nad swoimi kosztami związanymi z transmisją danych. Oglądanie stron Facebooka w wersji tekstowej jest darmowe, a ewentualne zdjęcia, filmy i strony zewnętrzne, do których linki umieścili znajomi są zastąpione przez stosowne opisy. Wybór takiego opisu spowoduje wyświetlenie informacji o możliwości naliczenia opłaty. Użytkownik może zobaczyć żądaną treść dopiero po zaakceptowaniu tej informacji. Treść zostanie wyświetlona, a Klient zostanie obciążony opłatą zgodną z wybraną aktualnie taryfikacją za transmisję danych. Jeśli Klient posiada jakikolwiek pakiet danych, stosowna ilość danych zostanie z niego pobrana. Użytkownik ma zawsze możliwość powrotu do bezpłatnej, tekstowej wersji portalu. Informacja o tym, czy używa aktualnie bezpłatnej jego wersji wyświetlana jest cały czas na górze ekranu telefonu.
Play wprowadza usługę na czas nieokreślony. Facebook Zero dostępny jest dla wszystkich połączeń, zarówno przez APN WAP, jak i Internet na terenie całego kraju. W roamingu międzynarodowym zastosowanie mają standardowe stawki roamingowe.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.