W poniedziałek 12 października wydawany przez Axel Springer Polska dziennik Fakt startuje z nową edycją FAKTOMANII. Pula nagród w loterii wynosi ponad dziewięćset tysięcy złotych.
FAKTOMANIA to popularna loteria Faktu, w której czytelnicy na specjalnych kartach zakreślają liczby codziennie publikowane w gazecie. Karty do gry ukażą się w wydaniach Faktu 12 i 13 października, a od środy 14 października na łamach gazety drukowane będą loteryjne liczby. Loteria potrwa do 2 stycznia przyszłego roku.
Dla czytelników, którzy wezmą udział w grze, przygotowano wartościowe nagrody. Wśród nich są trzy samochody Dacia Sandero Stepway, 12 laptopów HP Compaq oraz nagrody pieniężne w wysokości 500, 1000, 10 tys. i 60 tys. złotych.
FAKTOMANIA wsparta jest kampanią reklamową w telewizji (TVN, TVP, Polsat), radiu (m.in. RMF, Radio ZET, Radio Dla Ciebie, Trójka, PR1), internecie, na nośnikach w punktach sprzedaży prasy, a także w tytułach prasowych Axel Springer Polska. Kreację kampanii przygotował dział marketingu i rozwoju biznesu Faktu wraz z agencją Bombadil. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.