Favore.pl: małe firmy promują się w internecie

Opublikowano: 22 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Już blisko pół miliona internautów korzysta z Favore.pl, internetowej platformy łączącej usługodawców i klientów. Na platformie można znaleźć blisko 50 tysięcy ofert, zamieszczonych przez ponad 30 tysięcy usługodawców.

Favore.pl oferuje usługodawcom bezpłatne prezentowanie swoich ofert oraz wizytówek, a użytkownikom możliwość wyszukiwania usług wg kategorii, lokalizacji, ceny lub rekomendacji. Dzięki systemowi budowania reputacji (podobnemu do tych z portali aukcyjnych) użytkownik Favore.pl może wstępnie ocenić rzetelność usługodawcy, zanim zdecyduje się skorzystać z jego oferty.

– Przez ostatnie pół roku Favore.pl trzykrotnie zwiększyło zasięg. Rośnie także częstotliwość rejestracji nowych użytkowników oraz dodawania kolejnych ofert. Biorąc pod uwagę nowe funkcjonalności wprowadzane do serwisu, jesteśmy przekonani, że w roku 2009 ta dynamika jeszcze się zwiększy  – komentuje Adriana Rutowicz, specjalista ds. online marketingu i PR Favore.pl.

Obecnie Favore.pl pracuje nad nowym, unikalnym systemem wyróżniania i pozycjonowania ofert, który pozwoli usługodawcom jeszcze skuteczniej promować swoją działalność. Usługa będzie oferowana od początku 2009 roku.

– Wzrost popularności serwisu jest niesamowity. W Polsce istnieje ogromne zapotrzebowanie wśród małych i średnich firm na promocję w internecie. Sam też korzystam z Favore.pl – mówi Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl.

– Do tej pory małe i średnie firmy były mało aktywne w promocji w internecie. Ich właściciele – zajęci rozwojem przedsiębiorstwa, korzystając z ogólnie dobrej koniunktury w gospodarce – zapominali o reklamie. Teraz, aby przetrwać kryzys, będą musieli to zmienić. Biorąc pod uwagę, że reklama internetowa jest relatywnie najtańsza oraz bardzo efektywna, można spodziewać się dużej dynamiki w tym sektorze – prognozuje Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl.

Według najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius z Favore.pl w październiku 2008 roku korzystało 450 tys. użytkowników. Od kwietnia 2008 roku, czyli od momentu wejścia do grupy kapitałowej Money.pl, serwis zwiększył swoją oglądalność trzykrotnie.
Favore.pl

Hanna LaskowskaFavore.pl: małe firmy promują się w internecie

Podziel się!

O autorze

hania