Filmy produktowe, animacje, wideo recenzje to świetne i skuteczne metody na marketing w sieci. To skuteczna reklama lubiana przez odbiorców w każdym wieku. Coraz częściej wyświetlana nie tylko w serwisach stricte wideo takich jak YouTube, ale również w mediach społecznościowych jak Instagram czy Facebook.
Reklama nie musi być nachalna. Subtelne formy promocji są o wiele bardziej wiarygodne dla konsumentów. Filmy produktowe mają za zadanie przede wszystkim szczegółowe zaprezentowanie możliwości produktu, jego zalety, zastosowanie itp. Atrakcyjna prezentacja potrafi dobrze zachęcić do zakupu. Stąd też wiele firm np. sklepów internetowych korzysta właśnie z takiej formy promocji. Pomocna formą są też testy i recenzje produktowe w formie krótkich filmów, zazwyczaj dostępnych na YouTube. W zależności od rodzaju produktu wsparciem sprzedażowym mogą być filmy instruktażowe przedstawiające montaż produktu, jego pierwsze użycie, czyszczenie i serwis czy też rozmaite rozwiązania techniczne związane z zastosowaniem produktu. Publikacja materiałów w serwisach społecznościowych zmniejsza dystans z potencjalnymi klientami, którzy mogą na bieżąco reagować na publikowane materiały i dzielić się swoimi reakcjami z innymi osobami.
Każdy produkt potrzebuje reklamy, obojętne czy jest to kosmetyk, cement, zabawka czy herbata. Z uwagi na dostępność zasobów w sieci coraz więcej, częściej szukamy informacji właśnie w internecie o danym produkcie. Jest to wygodne rozwiązanie, wystarczy przecież wpisać w wyszukiwarkę nazwę produktu a otrzymamy szereg informacji na jego temat. Przeszukując sieć wybieramy w pierwszej kolejności filmy, które z uwagi na dynamikę i bogata zawartość są lubiane i popularne. Jeżeli producent, dystrybutor zadba o dostępność filmów promocyjnych z pewnością będą one miały duża oglądalność przekładając się na efekt sprzedażowy. Co ciekawe jako konsumenci ufamy filmom amatorskim, filmom kręconym przez klientów takich jak my, którzy pokazują i recenzują produkty.
Film to obraz i dźwięk. Oczywiście nie można zapominać o merytoryce. Natomiast od technicznej strony należy część pracy i kosztów poświęcić na dobrą jakość zarówno obrazu jak i muzyki. Niestety łatwo jest odstraszyć potencjalnego odbiorcę kiepską produkcją, dlatego nie warto oszczędzać na realizacji takiej reklamy. Pamiętajmy, że „Internet nie zapomina”. Istotnym elementem jest również głos lektora, który skutecznie i profesjonalnie może scalić taką produkcję. Profesjonalny lektor potrafi ubarwić, nadać ton, wzbogacić w emocje. Dowiedz się więcej o ofercie profesjonalnego lektora do filmów i reklam na stronie www.nagrania-lektorskie.pl. Powodzenia przy własnych produkcjach!
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.