Gazeta Wyborcza przytacza wyniki badań firmy ScriptLogic dotyczące wdrożania systemu Windows 7 wśród swoich klientów. Wynika z nich jasno, że współpracujące ze ScriptLogic przedsiębiorstwa nie spieszą się z zakupem nowego systemu Microsoftu.
Z ponad tysiąca klientów, którzy odpowiedzieli na ankietę ScriptLogic 59 proc. nie zamierza po październikowej premierze instalować Windows 7 w swoich spółkach. Ponad jedna trzecia podejmie się zakupu nowego Windowsa przed końcem 2010 roku. Tylko 5,4 proc. firm planuje zakup nowego systemu w tym roku.
Jakie są przyczyny takiej wstrzemięźliwości wobec wdrożenia Windows 7? 42 proc. respondentów uznało, że ich firma nie ma „czasu oraz zasobów” aby dokonać wymiany oprogramowania co ma ścisły związek z kryzysem gospodarczym. Natomiast niecałe 37 proc. ankietowanych boi się niekompatybilności swojego oprogramowania z nowym produktem Microsoftu.
http://wyborcza.pl/biznes/1,82244,6818089,Nowy_Windows__Szesc_na_dziesiec_firm_mowi__nie_.html
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.