Internetowe biuro podróży Fly.pl działające na rynku od 2007 roku po 447 dniach usamodzielnia obsługę Contact Center swoich klientów. Przez ponad rok zajmował się tym zespół konsultantów spółki Enovatis, do której należą portale turystyczne EasyGo.pl, Wakacje.pl i Wypoczynek.pl. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.
Umowa Fly.pl na obsługę ruchu CC została podpisana 27 maja 2009 roku z samodzielnie jeszcze działająca spółką EasyGo.pl. Kilka tygodni później EasyGo.pl połączyło swoje siły w fuzji biznesowej ze spółką Wakacje.pl stając się największą firmą w branży i tworząc m.in. największe turystyczne Contact Center w Polsce. Obsługa outsourcingowa dla klientów Fly.pl była pierwszym i z całą pewnością pionierskim rozwiązaniem tego typu w kraju.
Fly.pl przez 14 miesięcy skupiała swoje działania przede wszystkim na pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe on-line i off-line oraz aktywną współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego ruchu przekazywała w całości do CC Enovatis. – Taką strategię zaczerpnęliśmy od naszych ówczesnych niemieckich partnerów i właścicieli, firmy Comvel GmbH – wyjaśnia Grzegorz Bosowski, Prezes Zarządu Fly.pl. – Po zmianach własnościowych wypracowaliśmy nową strategię i postanowiliśmy samodzielnie obsługiwać naszych klientów – dodaje Bosowski.
Fly.pl przygotowywał własne struktury CC od kilku miesięcy. Zainwestowano w nowy sprzęt i stworzenie odpowiedniej struktury technologicznej. Do pracy zaproszono wyłącznie sprawdzonych na rynku konsultantów. – Ruch przejmujemy od września i stawiamy na utrzymanie wysokiej jakości obsługi – podkreśla Grzegorz Bosowski.
– To było dla nas nowe i bardzo ciekawe doświadczenie – podsumowuje 14 miesięczną współpracę z Fly.pl Michał Pilkiewcz, Prezes Zarządu Enovatis S.A. – Cieszę się z każdego wspólnie przepracowanego dnia, bo razem z Fly.pl udowodniliśmy branży, że będąc na co dzień konkurencją, pewne obszary możemy bezkolizyjnie i efektywnie łączyć. Dziś śmiało możemy powiedzieć, sprawdziło się za Oceanem czy w Europie Zachodnie, sprawdziło się także w Polsce. Taki model współpracy to przyszłość dla naszej branży.
Zarząd Enovatis S.A. podkreśla, że rozwiązanie umowy outsourcingowej z Fly.pl nie będzie miało wpływu na wyniki finansowe spółki w tym roku. Także Fly.pl zaznacza, że rozwiązanie umowy na obsługę CC klientów z Enovatis nie wpływa na ograniczenie wspólnych działań. Nowe Contact Center Fly.pl przeniesione zostaje do nowej, warszawskiej siedziby firmy.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!