Internetowe biuro podróży Fly.pl działające na rynku od 2007 roku po 447 dniach usamodzielnia obsługę Contact Center swoich klientów. Przez ponad rok zajmował się tym zespół konsultantów spółki Enovatis, do której należą portale turystyczne EasyGo.pl, Wakacje.pl i Wypoczynek.pl. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.
Umowa Fly.pl na obsługę ruchu CC została podpisana 27 maja 2009 roku z samodzielnie jeszcze działająca spółką EasyGo.pl. Kilka tygodni później EasyGo.pl połączyło swoje siły w fuzji biznesowej ze spółką Wakacje.pl stając się największą firmą w branży i tworząc m.in. największe turystyczne Contact Center w Polsce. Obsługa outsourcingowa dla klientów Fly.pl była pierwszym i z całą pewnością pionierskim rozwiązaniem tego typu w kraju.
Fly.pl przez 14 miesięcy skupiała swoje działania przede wszystkim na pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe on-line i off-line oraz aktywną współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego ruchu przekazywała w całości do CC Enovatis. – Taką strategię zaczerpnęliśmy od naszych ówczesnych niemieckich partnerów i właścicieli, firmy Comvel GmbH – wyjaśnia Grzegorz Bosowski, Prezes Zarządu Fly.pl. – Po zmianach własnościowych wypracowaliśmy nową strategię i postanowiliśmy samodzielnie obsługiwać naszych klientów – dodaje Bosowski.
Fly.pl przygotowywał własne struktury CC od kilku miesięcy. Zainwestowano w nowy sprzęt i stworzenie odpowiedniej struktury technologicznej. Do pracy zaproszono wyłącznie sprawdzonych na rynku konsultantów. – Ruch przejmujemy od września i stawiamy na utrzymanie wysokiej jakości obsługi – podkreśla Grzegorz Bosowski.
– To było dla nas nowe i bardzo ciekawe doświadczenie – podsumowuje 14 miesięczną współpracę z Fly.pl Michał Pilkiewcz, Prezes Zarządu Enovatis S.A. – Cieszę się z każdego wspólnie przepracowanego dnia, bo razem z Fly.pl udowodniliśmy branży, że będąc na co dzień konkurencją, pewne obszary możemy bezkolizyjnie i efektywnie łączyć. Dziś śmiało możemy powiedzieć, sprawdziło się za Oceanem czy w Europie Zachodnie, sprawdziło się także w Polsce. Taki model współpracy to przyszłość dla naszej branży.
Zarząd Enovatis S.A. podkreśla, że rozwiązanie umowy outsourcingowej z Fly.pl nie będzie miało wpływu na wyniki finansowe spółki w tym roku. Także Fly.pl zaznacza, że rozwiązanie umowy na obsługę CC klientów z Enovatis nie wpływa na ograniczenie wspólnych działań. Nowe Contact Center Fly.pl przeniesione zostaje do nowej, warszawskiej siedziby firmy.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.