Zbliża się XVII finał WOŚP, tym razem pieniądze zbierane są na wczesne rozpoznanie chorób nowotworowych u dzieci. Każdego roku w naszym kraju rozpoznaje się około 1200 – 1300 takich nowotworów, kluczowe znaczenie dla ostatecznego efektu leczenia ma wczesne rozpoznanie.
Serwis Fotka.pl przygotował na swoich stronach szeroko zakrojoną akcję promującą wśród użytkowników XVII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz zachęcającą ich do wpłat na rzecz Fundacji WOŚP. W związku z tym powstała na Fotka.pl specjalna strona tematyczna (tzw. klan), zawierająca liczne informacje o XVII Finale i możliwościach wspierania finansowego Wielkiej Orkiestry: http://www.fotka.pl/klan/742522/XVII_FINAL_Wielkiej_Orkiestry_Swiatecznej_Pomocy
W dniach 10 i 11 stycznia cały serwis jest też obrandowany grafiką związaną z WOŚP, zmianie na czas akcji ulegnie nie tylko szata graficzna serwisu, ale również (co nie miało jeszcze miejsca w całej historii serwisu) logotyp, który zostanie zastąpiony przez stylizowane serduszko WOŚP. Logotyp będzie kierować do Klanu WOŚP na Fotka.pl. Cała akcja będzie o tyle bardziej zauważalna, iż na okres jej trwania serwis Fotka.pl zostanie pozbawiony (dla zalogowanych użytkowników) wszystkich reklam.
W serwisie aukcyjnym Świstak.pl na rzecz WOŚP została przygotowana specjalna aukcja w której kupić można limitowaną i niedostępną w sprzedaży edycję kalendarza Fotka.pl. Przychody z aukcji zostaną przeznaczone na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Aukcja: http://www.swistak.pl/aukcje/4205568,Aukcja-Kalendarza-Fotka-pl-2009-.html
Już po raz kolejny z Orkiestrą zagra też Eniro Polska. W tym roku firma udostępniła numer 118 118 – dobrze poinformowany numer, koszt połączenia wynosi tylko 1,43 zł netto za minutę. W dniu finału wszystkie połączenia na numer 118 118, zostaną przekazane na konto fundacji Jurka Owsiaka. Posiadacze telefonów komórkowych w sieciach Plus, Orange i Play mogą zadzwonić, zapytać o dowolny adres, telefon, jak dotrzeć do konkretnego miejsca lub po prostu porozmawiać z konsultantem. Dodatkowo w wyszukiwarce pf.pl uruchomiono serwis, w którym będzie można skorzystać ze specjalnej mapy: wosp.pf.pl. Do akcji przyłączą się również pracownicy firmy, którzy jak co roku przeprowadzą zbiórkę pieniędzy.
– Od kilku lat wspieramy WOŚP, a w tym roku przygotowaliśmy się jeszcze lepiej do Finału. Zaangażowaliśmy do współpracy naszych partnerów, m.in. firmę Gallup. Będzie można dzwonić pod numer 118 118, zadać dowolne pytanie, a jednocześnie wesprzeć Fundację. Udostępnimy mapę wosp.pf.pl, na której znajdzie się baza szkół i szpitali współpracujących z WOŚP. Liczymy, że uda się nam w znaczący sposób pomóc wielu dzieciakom – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor Marketingu Eniro Polska.
Nasza Klasa włącza się w dzieło fundacji, stając się jednym z jej świątecznych sztabów. Na specjalnej stronie: nasza-klasa.pl/wosp2009, można wyrazić swoje poparcie dla idei fundacji oraz wysłać dowolnemu Użytkownikowi NK charytatywny, serdeczny prezent. Całość uzyskanych środków zostanie przekazana na konto WOŚP. Obsługą transakcji zajmuje się poznański serwis platnosci.pl, który zrezygnował z pobierania prowizji.
W dzień Finału, Użytkownicy serwisu będą mogli bezpośrednio zasilić puszkę naszoklasowego sztabu WOŚP. We Wrocławskim Parku Wodnym, pracownicy Naszej Klasy, podobnie jak dziesiątki innych wolontariuszy, będą kwestować na rzecz chorych dzieci. Użytkownik serwisu, wrzucając dowolną kwotę do puszki nk, uzyska tytuł „Klasowicza z Wielki Sercem”, a jego profil wyróżniony zostanie specjaną odznaką.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.