Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne

FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach.
FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede wszystkim, zwiększyć efektywność kampanii e-mail marketingowych klientów.

Podstawowym zastosowaniem targetowania behawioralnego w e-mail marketingu jest pogłębienie wiedzy wybranej grupy odbiorców na temat konkretnego zagadnienia. Wiedząc, że adresat otworzył przesyłkę i kliknął w link, możemy przypuszczać, że zechce on dowiedzieć się więcej na konkretny temat. Segmentacja w ramach targetowania behawioralnego pomoże zorganizować kolejną wysyłkę, adresowaną, na przykład, do grupy osób, która otworzyła mailing i zdecydowała się przejść na promowaną stronę.

„Jeżeli wysyłasz kampanię, w której promujesz nowe, świeże owoce dostępne w Twoim sklepie, a wśród nich limonki, cytryny i pomarańcze, możesz utworzyć grupę osób, które kliknęły w link związany z limonką”, wyjaśnia Paweł Sala, brand manager systemu FreshMail. „Następnie do tej konkretnej grupy wysyłasz dodatkowe informacje odnośnie drinków, które można przygotować z wykorzystaniem limonki. Co więcej, możesz utworzyć grupę osób przejawiających zainteresowanie limonkami w trakcie kilku ostatnich kampanii”.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top