Fundusz Tech Gravity Venture zainwestował milion złotych w sieć reklamową Interactions Europe

Opublikowano: 15 stycznia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pozyskane środki przeznaczone zostaną przede wszystkim na rozwój i ekspansję na nowe rynki. Inwestycja TGV ma charakter kapitałowy i nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi w Interactions.

Biura sprzedaży w Czechach (odpowiedzialne za rynek czeski i słowacki) i na Węgrzech zostaną powiększone i docelowo będą w nich pracować zespoły 2-4 osobowe, których zadaniem będzie obsługa krajowych kampanii reklamowych oraz współpraca z klientami agencyjnymi i domami mediowymi.

interactionsOstatni rok w naszej działalności był bardzo dynamiczny, a wszystko wskazuje na to, że kolejny będzie jeszcze lepszy. Złożyło się na to wiele czynników, ale najważniejsze są dwa. Po pierwsze coraz większe zainteresowanie reklamodawców natywnymi formami komunikacji oraz technologią przepisaniową type-ins. Po drugie dostrzeżenie efektów naszej pracy przez Solve Media, która jest właścicielem i globalnym operatorem type-ins, co zaowocowało umowami na wyłączność w kolejnych krajach Europy. Środki jakie pozyskamy od TGV przeznaczone będą na naszą ekspansję zagraniczną – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions Europe.

Chcemy inwestować w takie podmioty, które już udowodniły, że potrafią sobie radzić na rynku, mają unikalny produkt lub usługę oraz potencjał, by zaistnieć w wymiarze międzynarodowym. Interactions Europe idealnie do takiego profilu pasuje – dodał Tomasz Wileński, założyciel Tech Gravity Ventures.

Fundusz zapowiada inwestycje kolejnych, większych środków w spółkę, na przestrzeni najbliższych miesięcy 2015 roku. Będą one również przeznaczone na rozwój międzynarodowych operacji Interactions Europe.

Sylwester KozakFundusz Tech Gravity Venture zainwestował milion złotych w sieć reklamową Interactions Europe

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.