Serwis ma ułatwić osobom prywatnym korzystanie z usług kurierskich, a firmom – przede wszystkim małym i średnim sklepom internetowym – pomóc w obniżeniu kosztów wysyłki towaru do klienta. W ten sposób serwis chce wesprzeć rozwój polskiego sektora e-commerce.
Głównym atutem serwisu mają być wyjątkowo niskie ceny usług oraz ich szeroka paleta. Przykładowo całkowity koszt wysłania paczki do 3 kg to 14,5 zł netto (17,69 zł z VAT). Oznacza to, że – jak obiecują twórcy serwisu – wysokiej jakości usługę kurierską otrzymujemy w cenie zbliżonej do usług Poczty Polskiej.
Furgonetka.pl nie wymaga od użytkowników podpisania umowy, wystarczy zarejestrować się w serwisie.
„Naszym celem było stworzenie serwisu, który łączy w sobie zarówno niską cenę usługi, jak i łatwość korzystania – czyli to, co dla Klienta jest najważniejsze” – mówi Piotr Szymczak, Product Manager Swistak.pl Sp. z o.o. – W tym momencie serwis oparty jest na usługach firmy kurierskiej DPD, ale chcemy systematycznie poszerzać listę naszych kontrahentów.”
W celu kolejnego obniżenia cen usług twórcy serwisu planują zintegrować go z innymi witrynami, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów.
Właścicielem Furgonetka.pl jest Swistak.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.