GaduAIR to nowa telefonia komórkowa, to także kolejny duży krok w rozwoju sieci GG, z której usług korzysta już kilka milionów osób miesięcznie. Dzięki GaduAIR – komunikator i komórka łączą się w jedną usługę mająca pozwolić na lepszą i tańszą komunikację, rozmowy, przesyłanie danych, korzystanie z Internetu. Mogą z niej korzystać wszyscy, nie tylko pasjonaci zaawansowanych nowych technologii. Sieć GaduAIR dostępna jest w całym kraju.
Podczas, gdy inni operatorzy wycofują się z rynku MVNO, Gadu-Gadu utrzymało swoją decyzję uruchomienia telefonii komórkowej i co więcej oczekuje stworzenia z GaduAIR ważnego segmentu swojej działalności.
– W naszym przypadku wejście na taki rynek to logiczne i konsekwentne rozwijanie możliwości komunikacji oferowanych od wielu już lat przez Gadu-Gadu – mówi Piotr Pokrzywa z zarządu GG Network S.A. – MVNO od GG to więcej niż telefonia, to cały wirtualny świat w telefonie, łącznie z atrakcyjnymi usługami internetowymi i konkurencyjnym cennikiem, dostępnym na każdą kieszeń. Telefonia komórkowa wpisuje się doskonale w segment naszego rynku i stąd podtrzymana decyzja o zaoferowaniu takiej usługi milionom osób, nie tylko internautom i grupie 6 milionów użytkowników komunikatora Gadu-Gadu.
– Od blisko dwóch lat przygotowywaliśmy się starannie do uruchomienia telefonii. W zadaniu tym wzięło udział wiele firm, nie tylko z Polski, które musiały zmierzyć się z zupełnie nowym wyzwaniem – mówi Krzysztof Szalwa z zarządu GG Network S.A. – Aby nowa telefonia mogła pojawić się dzisiaj w Polsce, konieczne było wiele miesięcy wytężonej pracy, spotkań nie tylko nad Wisłą, ale i w różnych zakątkach świata, współpraca ze specjalistami najwyższej klasy, liczne dyskusje i testy. Od dzisiaj Polska może pochwalić się nowym podejściem do telefonii, która nigdy wcześniej nie była jeszcze tak wyjątkowo zintegrowana z Internetem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.