16 lutego br. użytkownicy poczty Gazeta.pl zalogują się do nowego systemu. Odnowiona poczta wykorzystywać będzie rozwiązania opracowane przez Google, które doceniają internauci na całym świecie.
Użytkownicy poczty Gazeta.pl otrzymają nowe funkcjonalności, jak zaawansowana wyszukiwarka wiadomości, grupowanie wiadomości w konwersacje, kalendarz i komunikator.
– Zależy nam, by korzystanie z poczty Gazeta.pl było komfortowe i przynosiło satysfakcję użytkownikom – mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory. – Stary system wyczerpał swoje możliwości, dlatego poszukując nowego rozwiązania zdecydowaliśmy się na współpracę z uznanym partnerem. System Gmail firmy Google gwarantuje niezawodne działanie systemu pocztowego.
Zmiana systemu pocztowego Gazeta.pl z wykorzystaniem technologii Google to jedno z największych tego typu wdrożeń na świecie.
– W efekcie tego porozumienia, użytkownicy Gazeta.pl będą mogli w pełni korzystać z możliwości GMaila, a jednocześnie zachowają swoje dotychczasowe adresy pocztowe. Wierzę, że będą zadowoleni z tego rozwiązania. GMail to bardzo dobry, powszechnie doceniany system pocztowy, który jest cały czas intensywnie rozwijany – mówi Artur Waliszewski, Country Business Manager Google Polska
Aby zapewnić internautom korzystającym z Gazeta.pl Poczta komfortowe przejście przez zmianę systemu pocztowego, 3 stycznia uruchomiony został serwis specjalny pod adresem http://poczta.gazeta.pl/odnowa. Użytkownicy znajdą tam m. in. odpowiedzi na pytania, które mogą się pojawić w związku z wprowadzonymi zmianami i prezentację możliwości nowego systemu. Pomoc będzie można także uzyskać telefonicznie.
Na blogu http://pocztaodnowa.blox.pl można śledzić kolejne etapy prac związanych z migracją danych między starym i nowym systemem oraz przeczytać o technologicznych aspektach tego typu przedsięwzięć. O nowej poczcie można również dyskutować na forum.
Wprowadzeniu nowego systemu pocztowego towarzyszy kampania informacyjna „Poczta Odnowa”, która przebiega na wszystkich serwisach portalu Gazeta.pl. Jej celem jest poinformowanie jak największej grupy użytkowników poczty o czekających ich zmianach i funkcjonalnościach nowego systemu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.